تجاوز وحشیانه سه پسر عمو به دو دختر نوجوان دربیابان

پسرعموها که متهم هستند به دو دختر تعرض و از آنها فیلم تهیه کرده‌اند، با حکم دادگاه بازداشت شدند.

تجاوز وحشیانه سه پسر عمو به دو دختر نوجوان دربیابان

پسرعموها که متهم هستند به دو دختر تعرض و از آنها فیلم تهیه کرده‌اند، با حکم دادگاه بازداشت شدند.

متهمان که سه پسرعمو هستند متهم‌اند دو دختر را به بیابان‌های اطراف جنوب تهران کشانده، مورد آزار و اذیت قرار داده و از آنها فیلم تهیه کرده‌اند

این شکایت چند روز قبل به ماموران پلیس ارائه شد و دو دختر به نام‌های الیکا و الناز ۱۹ و ۱۶ ساله با پلیس تماس گرفتند و گفتند مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند. این دو دختر گفتند: ما دو دوست هستیم. روز حادثه سهیل که از دوستان ماست دنبال‌مان آمد. او دو پسرعمویش را هم آورده بود. آنها ما را برای تفریح به خارج از شهر بردند و بعد سهیل و سامان به ما تعرض کردند و پسرعمویشان حامد هم از ما فیلم گرفت.

با توجه به این شکایت پلیس سه پسرعمو را بازداشت کرد و پرونده برای تحقیقات بیشتر به شعبه ۵ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در جلسه رسیدگی به این پرونده دو دختر شکایت خود را مطرح کردند. الیکا گفت: من با سهیل دوست بودم. ما رابطه عاطفی با هم داشتیم. سهیل روز حادثه گفت دنبالم می‌آید تا با هم به تفریح برویم. من هم دوستم الناز را همراه خودم بردم. آنجا بود که متوجه شدم سهیل دو پسرعمویش به نام‌های حامد و سامان را هم با خود آورده است. ما با هم برای تفریح رفتیم. تا اینکه سهیل به سمت من آمد، او و سامان من و الناز را تهدید و به زور با ما رابطه برقرار کردند. من یک‌دفعه متوجه شدم که حامد در حال فیلمبرداری است. به او گفتم این کار را نکن، شما به ما تعرض کردید حالا فیلم هم می‌گیرید؟ هرچه خواهش کردم فایده‌ای نداشت.

دختر جوان گفت: من و الناز خودمان با پسرها رفته بودیم البته قصدمان تفریح بود و نمی‌دانستیم آنها به ما تجاوز می‌کنند اما با توجه به شرایط خانوادگی‌مان شکایت نکردیم و تصمیم گرفتیم ارتباط‌مان با سه پسر را قطع کنیم و دیگر هم جواب آنها را ندهیم. من به حامد گفتم حالا که چنین ظلمی به ما کرده‌اید فیلم را پاک کنید. حامد توجهی نکرد تا اینکه دو روز بعد از یکی از دوستانم شنیدم که حامد فیلم را به چند نفر نشان داده است. برای همین تصمیم گرفتیم شکایت کنیم.

قضات دادگاه سه پسر بازداشتی را تحت بازجویی قرار دادند. حامد که فیلم را تهیه کرده بود گفت: قبل از اینکه سهیل با الیکا دوست باشد با من دوست بود و ما با هم رابطه داشتیم اما ارتباطش را با من قطع کرد و سراغ پسرعمویم رفت. او روز حادثه دوستش را هم آورده بود. من هم برای اینکه از او انتقام بگیرم و ثابت کنم خیانتکار است فیلم گرفتم و فیلم را هم به کسی نشان ندادم.

سپس دو پسرعموی دیگر حامد بازجویی شدند. آنها هم اتهام رابطه را قبول کردند اما گفتند اجباری در برقراری رابطه نبوده است. این دو پسر درباره فیلم اظهار بی‌اطلاعی کردند.

سپس دادگاه گوشی توقیف‌شده پسر جوان را بررسی کرد و مشخص شد به دو دختر تعرض شده است.

در نهایت برای هر سه پسرعمو قرار بازداشت صادر و آنها راهی زندان شدند. دو دختر نیز به پزشکی قانونی معرفی شدند و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد

منبع: اعتماد انلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 19294

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر