ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان مشخص شد

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان مشخص شد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان مشخص شد

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان مشخص شد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ احتمال دارد در بازی سه‌شنبه شب پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان دو چهره جوان این تیم که مقابل پیکان درخشیده بودند نیمکت‌نشین شوند.

میلاد سورگی و محمد عمری در دیدار پرسپولیس مقابل پیکان از بهترین‌های تیم خود در فاز حمله بودند.سورگی در نقش هافبک چپ و عمری در پست مهاجم سایه با پیش بردن توپ ، حرکات خلاقانه و کارهای ترکیبی نقش پررنگی در طرح ریزی حملات و خلق موقعیت‌های تیم خود داشتند و مورد تحسین هواداران هم قرارگرفتند اما شاید با وجود این نمایش درخشان،سه شنبه شب جایی در ترکیب اصلی تیم خود نداشته باشند.

بازگشت امید عالیشاه و مهدی ترابی به شرایط مسابقه احتمال حضور عمری و سورگی را در ترکیب اصل پرسپولیس کم خواهد کرد چرا که ترابی در نقش هافبک چپ و امید عالیشاه به عنوان مهاجم سایه نفراتی باتجربه و کارگشاتر هستند که می‌توانند در یک مصاف آسیایی تعیین‌کننده لقب بگیرند.

البته با درصد پایین این احتمال نیز وجود دارد که شرایط بدنی عالیشاه و ترابی برای یک مسابقه نود دقیقه‌ای مناسب نباشد که در این صورت دو بازیکن جوان پرسپولیس در مصاف آسیایی هم فیکس خواهند بود و در ورزشگاه آزادی و مقابل تماشاگران این تیم چالش ویژه‌تر و بزرگتری را در پیش خواهند داشت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 111224

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر