تراکتور

وداع زود هنگام و تلخ تراکتورسازی با آسیا! | خلاصه بازی تراکتور با الشارجه امارات

دیدار تراکتور - الشارجه با پیروزی تیم اماراتی به پایان رسید.

وداع زود هنگام و تلخ تراکتورسازی با آسیا! | خلاصه بازی تراکتور با الشارجه امارات

دیدار تراکتور - الشارجه با پیروزی تیم اماراتی به پایان رسید.

به گزارش عرشه آنلاین، تیم فوتبال تراکتور ایران از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳، به مصاف تیم الشارجه امارات رفت که این بازی با برتری سه بر یک الشارجه همراه بود.

اطلاعات بازی: 

سه شنبه ۳۱ مردادماه ۱۴۰۲؛ مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا؛ ورزشگاه یادگار امام تبریز 

   تعداد تماشاگر:۸۰۸۹۸ 

سوت تیم داوری: کیم جونگ هیوک، پارک کیونیونگ، جانگ جونپیل، کیم دائه‌یونگ.۱۴۰۲/۵/۳۱

شرح بازی:

شارجه بازی را خوب آغاز کرد، اما رفته رفته کار به تعادل کشید و بیشتر ضربات کرنر تیم اماراتی بود که شاگردان خمس را در ورزشگاه مملو از تماشاگر یادگار امام تحت تاثیر قرار داده بود. این کرنرها در دقیقه ۲۶ جواب داد و روی ارسال پیانیچ، شاهین مدافع میانی شارجه گل برتری را در حالی که هیچ کس او را یارگیری نکرده بود، به ثمر رساند. در ادامه شارجه به صورت خودآگاه کمی عقب نشست و این فرصت را به تراکتور داد که جلو بکشد، اما هر دو تیم تا دقایق پایانی مسابقه به جز چند شوت موقعیت خوبی نتوانستند ایجاد کنند تا نیمه اول با همان تک گل تیم میهمان به پایان برسد.

دقایق حساس:

دقیقه ۳: ضربه ایستگاهی میرالیم پیانیچ اولین موقعیت بازی را شکل داد و شوت او پس از برخورد به مدافعین تراکتور راهی کرنر شد.

دقیقه ۶: اولین موقعیت تیم فوتبال تراکتور روی شوت ریکاردو بازیکن خارجی این تیم به دست آمد و ولی ضربه این بازیکن قدرت کافی را نداشت و در اختیار سنگربان شارجه قرار گرفت.

دقیقه ۲۰: مصدومیت مهدی شیری و یک بازیکن تیم فوتبال شارجه روی کرنر ارسالی پیانیچ در دقیقه ۲۰ سبب توقف چند ثانیه‌ای مسابقه به دلیل مداوای این دو بازیکن شده است.

دقیقه ۲۲: شوت لوان پرایرا وینگر برزیلی تیم فوتبال الشارجه روی یک ضد حمله سریع با اختلاف کمی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۴۵: شوت خطرناک خیمنس پینکر تیم فوتبال تراکتور با واکنش نه چندان خوب عادل هوسانی گلر شارجه چیزی نمانده بود به گل اول تراکتور بدل شود.

دقیقه ۴۸: شوت گوستاوو واگنین با پای چپ از پشت محوطه جریمه زده شد و درست به همان جایی رفت که عادل هوسانی گلر شارجه ایستاده بود.

وداع زود هنگام و تلخ قرمزهای تبریز با آسیا!

دقیقه ۵۳: شوت ریکاردو آلوز با فاصله زیادی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۵۸: والی خیمنز روی ارسال ریکاردو آلوز چیزی نمانده بود که به گل اول تراکتور بدل شود، اما توپ خطرناک او در آستانه ورود به دروازه با عکس العمل به موقع دفاع شارجه به بازی برگشت داده شد.

دقیقه ۶۱: ضربه چیپ تماشایی ریکاردو آلوز روی اشتباه عادل هوسانی سنگربان شارجه با اختلاف ناچیزی به صورت نفس‌گیر راهی اوت شد.

دقیقه ۶۴: ارسال تماشایی مهدی شیری با ضربت سر واگنین همراه شد که عادل هوسانی سنگربان شارجه این بار عملکرد خوبی داشت و با شیرجه‌ای بلند توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۶۵: شوت مجید رشید روی یک ضد حمله با اختلاف زیادی راهی اوت شد.

دقیقه ۶۷: شوت ریکاردو آلوز باز هم از پشت محوطه جریمه بی‌دقت زده شد و با اختلاف بسیار زیادی راهی اوت شد.

دقیقه ۷۳: شوت سیامک نعمتی به شکلی خطرناک در بدو ورودش به زمین راهی اوت شد.

دقیقه ۷۸: ضربه سر شجاع خلیل زاده روی کرنر گوستاوو با اختلاف زیاد از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۷۹: پورحمیدی این بار ضربه از زاویه بسته خالد ابراهیم را به کرنر  فرستاد. 

دقیقه ۸۵: سر توپ زدن لوان پریرا درون محوطه جریمه تراکتور سبب روی زمین افتادن این بازیکن شد اما عثمان کامارا در میان غفلت مدافعان تبریزی با ضربه‌ای دقیق گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۸۶: پاس پشت مدافعان ریکاردو آلوز با اشتباه الحوسنی همراه شد تا مهدی هاشم نژاد با یک ضربه سر دقیق گل اول تیمش را به ثمر رسانده و اختلاف را به یک گل برساند.

دقیقه ۹۰ : سیامک نعمتی در حرکتی عجیب حسن صالح را با خطای پنالتی متوقف کرد تا کایو با گل کردن این پنالتی نتیجه را ۳ بر یک کند.

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 102718

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر