صید جذاب گل محمدی برای پرسپولیس | ستاره محبوب استقلالی در لیست یحیی

با بازگشت یحیی گل محمدی به تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس، بازار نقل و انتقالات و جذب بازیکنان جدید در این تیم دوباره داغ شده است.

صید جذاب گل محمدی برای پرسپولیس | ستاره محبوب استقلالی در لیست یحیی

با رسیدن زمان نقل و انتقالات زمستانی خیلی‌ها در خصوص لیست نقل و انتقالاتی یحیی گل محمدی گمانه‌زنی کرده‌اند ولی تاکنون تیم فوتبال پرسپولیس موفق نشده هیچ بازیکنی را به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: چالش جدی گل محمدی با علی کریمی | یحیی بی‌خیال می‌شود؟

احمد نوراللهی فصل قبل بدون تردید بهترین بازیکن پرسپولیس و لیگ برتر بود. احمد با وجود بازی در پست هافبک دفاعی موفق شد، ۱۰ گل در لیگ به ثمر برساند و جلوتر از مهاجمان پرسپولیس، بهترین گلزن این تیم شود.

بیشتر بخوانید: کنایه سنگین علی کریمی به یحیی | گل‌محمدی برود، پرسپولیس از هم می‌پاشد

یحیی که از اهمیت حضور نوراللهی در تیمش باخبر بود، به مسئولان وقت پرسپولیس اعلام کرد هرطور شده قرارداد نوراللهی را تمدید کنند ولی آن ها توانایی انجام این کار را نداشتند و ستاره پرسپولیس راهی لیگ امارات شد.

سرمربی پرسپولیس برای جانشینی نوراللهی به سراغ جذب رضا اسدی رفت ولی این بازیکن برخلاف پیشبینی ها در پرسپولیس جواب نداد و خیلی زود نیمکت نشین شد. حالا با رسیدن زمان نقل و انتقالات زمستانی خیلی‌ها در خصوص لیست نقل و انتقالاتی یحیی گل محمدی گمانه زنی کردند ولی تا حالا پرسپولیس موفق نشد هیچ بازیکنی را به خدمت بگیرد. طی روزهای گذشته در فضای مجازی شایعه شد که یحیی گل محمدی برای تقویت خط میانی تیمش قصد دارد علی کریمی هافبک سابق استقلال را به خدمت بگیرد و این بازیکن را به پرسپولیس بیاورد. پیگیری‌های ما نشان می دهد این خبر شایعه بوده و قرار نیست کریمی راهی پرسپولیس شود. همچنین گل محمدی هم به دلیل شرایط فعلی این بازیکن، علاقه‌ای به جذب علی کریمی ندارد و در صورتی که بخواهد هافبک به خدمت بگیرد، به سراغ گزینه‌های دیگری خواهد رفت.

گفتنی است کریمی که در ابتدای این فصل راهی کایسری اسپور ترکیه شده بود، به دلیل آسیب دیدگی و انجام عمل جراحی روی کمر و لگن خود نتوانست حتی یک بازی برای تیم جدیدش انجام دهد و خیلی زود قراردادش با کایسری اسپور فسخ شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 7634

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • هوادار

        به نیمکت خوش آمدی!

      • بلاذرلر

        کریمی تاجی هیچ وقت پیروزی نمیره

      • ناشناس

        آخه باپنجره بسته کدوم بازیکن رو تواین چندروز باقیمانده میخواهی جذب کنی.؟؟ این نیم فصل هم بدخواهان نمیزارندتیم پرسپولیس بازیکن جذب کنه.

      • ناشناس

        پرسپولیس پول نداره به بازیکنای قبلی بده

      ارسال نظر