خبر بد برای منتظران سریال «نون خ» در نوروز

برخلاف اطلاع‌رسانی انجام شده، سریال «نون خ» بعد از تعطیلات عید روی آنتن این شبکه می‌رود.

خبر بد برای منتظران سریال «نون خ»  در نوروز

 برخلاف اطلاع‌رسانی انجام شده، سریال «نون خ» بعد از تعطیلات عید روی آنتن این شبکه می‌رود

 برخلاف اطلاع‌رسانی انجام شده، شبکه یک برای مناسبت رمضان و نوروز پیش‌رو، فقط سریال «زیرخاکی۴» را پخش می‌کند و سریال «نون خ» بعد از تعطیلات عید روی آنتن این شبکه می‌رود. در ایام رمضان و نوروز امسال شبکه دو سریال «رستگاری» ساخته مسعود ده نمکی و شبکه سه سریال «هفت سر اژدها» ساخته ابوالقاسم طالبی را روانه آنتن خود می‌کنند.

قرار است نون خ بعداز شب های احیا پخش شود . شب های احیا و ایام شهادت حضرت علی (ع)۱۰ تا ۱۵ فروردین ماه است 

«زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری‌نیا در گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم تهیه می‌شود و یکی از مجموعه‌های پرمخاطب سیما در چند سال گذشته است.

در سریال «زیرخاکی۴» بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گیتی قاسمی، رایان سرلک، نسرین نصرتی و اصغر نقی زاده به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال نون خ

فصل پنجم سریال کمدی «نون خ» ساخته سعید آقاخانی ۲۵ قسمت دارد که ۱۰ قسمت آن در چابهار می‌گذرد.

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی و صهبا شرافتی از جمله بازیگران سریال هستند.

«نون خ» به نویسندگی امیر وفایی است که از نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک به نمایش درآمد. «نون خ» در اصل مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است. تاکنون ۴ فصل از این مجموعه ساخته شده است که در نوروز سال‌های ۱۳۹۸، ۱۳۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۲ از شبکه یک و شبکه تماشا پخش شدند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 128863

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر