همسر آرش میراحمدی فاش کرد

اتفاقی که برای مرحوم آرش میراحمدی در بیمارستان گاندی افتاد

همسر آرش میراحمدی از تجربه حقارت و بی پناهی در بیمارستان گاندی می گوید.

اتفاقی که برای مرحوم آرش میراحمدی در بیمارستان گاندی افتاد

همسر آرش میراحمدی از تجربه حقارت و بی پناهی در بیمارستان گاندی می گوید.

مرجان صفابخش همسر مرحوم آرش میراحمدی در صفحه اینستاگرام خود  نوشت: قبل از هرچیز میخواهم ابراز خوشحالی کنم که در حادثه آتش‌سوزی بیمارستان هتل گاندی هیچ تلفات جانی نداشتیم این مطلبی که می‌خواهم بنویسم قصد توهین به کادر زحمتکش و شریف درمان نیست...

من فقط میخواهم یک خاطره تلخ رو بازگو کنم...متاسفانه آرش میراحمدی در زمان بیماری اش دکتر شب دستور بستری داد و قرار شد تحت نظر قرار بگیرد چون پلاکت خون و زردی اش باید کنترل میشد با نامه ای که دکتر داده بود من اون موقع شب نتونستم بیمارستان را متقاعد کنم که بستریش کنن و چون حتما باید بستری میشد دوره افتادم دنبال پیداکردن بیمارستان.

در آن موقع شب یا بیمارستان ها جا نداشتند یا بخاطر شرایط آرش حاضر به پذیرش نبودند تا اینکه به وسیله یک شخصی که خودش در بیمارستان دولتی کار می‌کرد ما را با تلفن معرفی کرد به بیمارستان گاندی و معتقد بود تنها بیمارستانی که مشکل ما را حل میکنه همونجاست البته که بعدها فهمیدم کار این آقا پرزنت کردن بیمارستان است.

1

2

ساعت ۱۰ شب وارد بیمارستان زیبا گاندی شدیم به قول خودشون هتل گاندی.اولین برخورد ما با پرستاری بود که خیلی بی حوصله بداخلاق بود.قبل از اینکه جریان بیماری آرش را کامل توصیخ بدهم با یک نگاه تحقیرآمیز و لحن تلخی اولین چیزی که به من گفت این بود: وضع مالیت چطوره؟! پول داری؟! در توانت هست شبی ۵۰ میلیون آی سی یو بدی؟! بیمه تکمیلی داری؟! ....من فقط نگاهش کردم و بهش گفتم این مشکل ماست تو به کارت برس...بهش برخورد و گفت: خب بگو مریضت چشه؟!..شب تلخ و دردناکی بود...آرش میراحمدی به واسطه بیماریش قیافش عوض شده بود و اصلا نمیشد شناختش که بازیگر تلویزیون است.اون شب در گاندی اصلا باهامون برخورد انسانی نشد ..انگار از یک ناکجا آباد اومده بودیم براشون بیشتر شبیه یک وصله ناجور بودیم هیچکدوم از کادر درمان بیمارستان گاندی حاضر به رسیدگی نبودند همش ما را به هم پاس می‌دادند تا اینکه دکتر شیفت شب آرش را شناخت و لحنش مهربان شد و اصلا صد و شصد درجه تغییر کرد و به من گفت هرچه زودتر آقای میراحمدی از اینجا ببرید چون اینجا هیچ کاری برایش نمی‌کنند..زودتر ببرید تا یک صورت حساب الکی نیست به گردنتون.

اینجا بیشتر یک زایشگاه لاکچریه که تو اینستاگرام عکس و فیلم میگیرن

بهتره زودتر برید ما رفتیم و آرش فرداش در بیمارستان فیروزگر بستری شد اما تنها تجربه ای که من از بیمارستان گاندی داشتم فقط احساس حقارت و بی پناهی بود.

منبع: عرشه انلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 124274

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر