شوک بزرگ سپاهان به پرسپولیس/ سپاهان بمب نقل و انتقالات را راهی استقلال کرد

شهریار مغانلو که مدت‌هاست با دنبال راهی برای جدایی از سپاهان است، حالا با مشکل بزرگی روبه‌رو شده‌است.

شوک بزرگ سپاهان به پرسپولیس/ سپاهان بمب نقل و انتقالات را راهی استقلال کرد

شهریار مغانلو که مدت‌هاست با دنبال راهی برای جدایی از سپاهان است، حالا با مشکل بزرگی روبه‌رو شده‌است.

۲۴ ساعتی می‌شود که شهریار مغانلو سوژه شایعات مختلفی شده که بر اساس آن احتمال بازگشت این بازیکن به پرسپولیس وجود دارد. همانطور که قبلا هم گفته شده بود گویا قرمز‌ها قصد دارند انتقام سپاهانی شدن عیسی آل کثیر را با جذب مغانلو از رقیب اصفهانی‌شان بگیرند منتها مشکل اینجاست که این بازیکن با سپاهان قرارداد دارد و طبیعتا باید رضایت باشگاهش را برای جدایی بگیرد.

باشگاه پرسپولیس که به توافق مالی کامل با مغانلو رسیده، دریافت رضایت‌نامه این مهاجم را بر عهده خودش گذاشته تا او بتواند ساکت مدیرعامل سپاهان را به صدور رضایت‌نامه راضی کند.

 باشگاه سپاهان حاضر نیست رضایتنامه مهاجمش را برای پرسپولیس صادر کند. گفته می‌شود ساکت به مغانلو پیغام داده که رضایتامه او برای استقلال صادر می‌شود، اما برای پرسپولیس صادر نخواهد شد.

این مساله حالا باعث انتشار یک شایعه جدید شده که بر اساس آن احتمال حضور این بازیکن در استقلال وجود دارد. گویا آبی‌ها به دنبال معاوضه سعید مهری با فرشاد احمدزاده بودند که مخالفت مورایس با جدایی احمدزاده، این معاوضه را منتفی کرده، اما حالا که سپاهان برای صدور رضایتنامه مغانلو، نرم شده، بعید نیست استقلال دوباره شانسش را برای جذب یکی از مهره‌های سرشناس سپاهان آزمایش کند و البته ممکن است مهری با مغانلو معاوضه شود.

البته در اینکه مغانلو تمایل رنگی به پرسپولیس دارد، شکی نیست، اما وقتی مهرداد محمدی، استقلالی می‌شود، بعید هم نیست مغانلو، استقلالی شود. ظاهرا قرارداد مغانلو یک بند آزادسازی ۸۰۰ هزار دلاری هم دارد. این را هم اضافه کنیم که سپاهان به مغانلو اعلام کرده رضایت نامه ات را برای تیم‌های مدعی به جز پرسپولیس صادر می‌کنیم چرا که قصد تقویت رقیبمان را نداریم. ماجرایی که طبیعی به نظر می‌رسد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 97203

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر