جدول لیگ برتر تا پایان هفته هجدهم /پرسپولیس دست بردار استقلال نیست

هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری ۸ بازی به پایان رسید و جدول رده بندی رقابت ها در پایان این هفته مشخص شد.

جدول لیگ برتر تا پایان هفته هجدهم /پرسپولیس دست بردار استقلال نیست

هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به پایان رسید و جدول نتایج لیگ برتر  در پایان این هفته مشخص شد.

جدول لیگ برتر

 

نتایج لیگ برتر فوتبال ایران

در آخرین بازی هفته هجدهم لیگ برتر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم اراک رفت و با دو گل حامد پاکدل و رضا اسدی مقابل مهمان خود به برتری رسید.

استقلال نیز با یک‌گل از سد تراکتور گذشت

نفت مسجد سلیمان صفر- پدیده یک

پدیده بعد از هفته ها ناکامی موفق شد با یک گل نفت مسجد سلیمان را مغلوب کند .محمد رضا فلاحیان در دقیقه ۹۴ تنها گل این دیدار را به ثمر رساند تا اولین برد تیمش در لیگ رقم بخورد.

ذوب آهن صفر - پیکان ۲

تیم فوتبال پیکان با پیروزی مقابل ذوب آهن موقعیت خود را در جدول بهبود بخشید.پیکان با این برد ۲۸ امتیازی شد.در این دیدار مجتبی حقدوست در دقیقه ۷۷ محمدمهدی محبی در دقیقه ۹۴ برای میهمان گلزنی کردند.با اخراج حسین شنانی در دقیقه ۶۹ نفت مسجد سلیمان ۱۰ نفره شد.

نساجی یک - گل گهر سیرجان ۲

تیم فوتبال نساجی در مشهد تن به شکست دیگری داد. این تیم در مصاف یا گل گهر دوبریک شکست خورد.در این بازی شایان مصلح در دقیقه ۳۷ و سعید صادقی در دقیقه ۶۳ از روی نقطه پنالتی برای یاران قلعه نویی گلزنی کردند.تنها گل نساجی توسط کریم اسلامیدر دقیقه ۷۰ به ثمر رسید.

مس رفسنجان یک-  فولاد خوزستان یک

تیم مس رفسنجان این هفته در خانه مقابل فولاد تن به تساوی یک بریک داد.شاهین توکلی در دقیقه ۳۵ گل اول میزبان را به ثمر رساند اما در دقیقه ۷۱ توسط محمدرضا خلعتبری گل مساوی را برای فولاد زد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 8886

ارسال نظر