ماجرای جنجالی خیانت رونالدو و جدایی جورجینا رودریگز از آقای CR7 چه بود؟ + عکس

این روزها اخبار خیانت کریستیانو رونالدو و جدایی جورجینا رودریگز از آقای CR7 حسابی در فضای مجازی خبرساز و جنجال‌برانگیز شده است.

ماجرای جنجالی خیانت رونالدو و جدایی جورجینا رودریگز از آقای CR7 چه بود؟ + عکس

جورجینا رودریگز، نامزد کریستیانو رونالدو، در واکنش به شایعات اخیر درباره بحران در رابطه‌اش با کریستیانو توضیحاتی ارائه کرد.

چند روزی است که شایعات متعددی درباره ایجاد بحران در رابطه زوج کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز منتشر می‌شود. ادعا شده که در زندگی مشترک ستاره بزرگ پرتغالی و نامزد اسپانیایی-آرژانتینی‌اش مشکلاتی به وجود آمده که حتی ممکن است کار را به جدایی بکشاند.

بیشتر بخوانید: عکس جدید جورجینا رودریگز در کویت جنجال‌برانگیز شد + عکس

اما جورجینا بالاخره سکوتش را شکست و ضمن تکذیب شایعات، پاسخی تند به شروع‌کنندگان این موج داد. نامزد رونالدو برای پاسخ از اینستاگرام استفاده کرد و قطعه‌ای از یک آهنگ معروف رومئو سانتوس را منتشر کرد که به این شرح است: «حسود‌ها شایعه درست می‌کنند، غیبت‌کننده‌ها آن را پخش می‌کند و احمق‌ها باورش می‌کنند.»

جورجینا رودریگز، نامزد کریستیانو رونالدو

این اقدام جورجینا مورد توجه قرار گرفته؛ چراکه او به‌ندرت برای تکذیب اخبار و شایعاتی که درباره خودش و نامزدش منتشر می‌شود، از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند. ولی این بار حجم شایعات آنقدر افزایش پیدا کرده بود که جورجینا استثنا قائل شد تا نشان بدهد در رابطه‌اش با کریستیانو مشکلی وجود ندارد. ستاره پرتغالی‌ای که این روز‌ها در باشگاه النصر عربستان بازی می‌کند.

شایعات از آنجا آغاز شد که برخی منابع ادعا کردند کریستیانو و جورجینا پیش از سوار شدن به هواپیما به‌دلیل گم‌کردن مدارک هویتی‌شان به‌شدت عصبانی شده و شروع به فریاد زدن بر سر همدیگر کرده‌اند و این در حالی بوده که چندین نفر غریبه شاهد دعوای این زوج بوده‌اند.

دعوای جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو مقابل چشم دیگران

کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز با درگیری شدید در ملاءعام به شایعات در مورد وضعیت رابطه خود دامن زدند.

مدتی است که گفته می‌شود رابطه کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز خوب نیست و این زوج با هم مشکل پیدا کرده‌اند. از زمان ورود ستاره پرتغالی به النصر، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اینکه این رابطه ممکن است به‌هم بخورد، وجود داشته است. اخیراً هم رسانه‌های پرتغالی این گزارش‌ها را واقعی دانسته و مستقیماً تایید کردند که کریستیانو از دست جورجینا خسته شده است.

در همین راستا، خبر جدیدی منتشر شده که مهر تایید دیگری بر تمام این شایعات می‌زند. یک شاهد با آبل پلانلس، روزنامه‌نگار اسپانیایی، تماس گرفته تا همه آنچه که بین این زوج در یکی از شدیدترین دعواهایشان اتفاق افتاده است، را به او بگوید. شاهد گفت: «آن‌ها قبل از سوار شدن به هواپیما بر سر هم فریاد می‌زدند.»

رسانه‌های دیگر نیز به رابطه بد بین رونالدو و جورجینا اشاره کردند؛ همانطور که ال‌فوتبولرو گزارش داده، کریستیانو رونالدو از رفتار‌های جورجینا ناراحت است و احساس می‌کند که او خودمحور شده است.

مستند جورجینا هم در رسانه‌های اجتماعی مورد انتقاد قرار گرفت و خیلی از منتقدان می‌گویند که حرف‌های او به اندازه کافی معتبر نیست و خیلی از صحنه‌ها نمایشی و به دور از واقعیت است و زرق و برق تصنعی دارد.

با این حال، تندترین اظهارات را لئو کایرو، دوست مادر این فوتبالیست، بیان کرد. کایرو گفت: «ماه‌هاست که می‌گویم آن‌ها با هم خوب نیستند و احتمال دارد از هم جدا شوند. رونالدو از دست او خسته شده و واقعیت همین است.»

کایرو حتی اظهار داشت که «ازدواج در کار نخواهد بود و آن‌ها فقط برای حفظ ظاهر با هم هستند.»

منبع: ورزش سه

دیگر رسانه ها

کدخبر: 84379

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر