خبر مهم فتح‌الله‌زاده درباره ماجرای اخطار به استقلال

باشگاه استقلال هم اعلام کرد که منظور فتح الله زاده حسینی نبوده و این موضوع «صرفا از جانب مجری برنامه» مطرح شده است.

خبر مهم فتح‌الله‌زاده درباره ماجرای اخطار به استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید اخطاری که به این باشگاه رسیده، بابت یک قرارداد دلاری است نه سیدحسین حسینی.

شب گذشته بود که علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در برنامه تلویزیونی اعلام کرد یکی از بازیکنان استقلال به این باشگاه بابت مطالباتش اخطار داده است. در همین برنامه اعلام شد که منظور فتح الله زاده، سیدحسین حسینی دروازه بان ملی پوش استقلال بوده است.

در واکنش به این موضوع، حسینی صبح امروز سه شنبه با انتشار پیامی اخطار به استقلال را تکذیب و از این صحبت‌ها اظهار تعجب کرد. حسینی گفت: سلام به هواداران عزیز استقلال؛ من هیچ «نوتیس» یا اخطاری به باشگاه استقلال ندادم و از صحبتهایی که درباره من شده واقعاً تعجب کردم. متاسفانه در این مدت که نیاز به حمایت داشتم چیزی جز فشار و تخریب ندیدم.

ساعاتی بعد از پیام حسینی، باشگاه استقلال هم اعلام کرد که منظور فتح الله زاده حسینی نبوده و این موضوع «صرفا از جانب مجری برنامه» مطرح شده است.

فتح الله زاده در این خصوص به سایت باشگاه استقلال گفت: حسینی هیچ گونه اخطاری به باشگاه ارسال نکرده و این مساله توسط مجری برنامه مطرح شد و حتی اعلام کردم این «نوتیس» به خاطر قرارداد دلاری است.

او افزود: حسینی کاپیتان استقلال است و اتفاقاً در صحبت‌هایم به حمایت از این بازیکن و سایر بازیکنان پرداختم. بازیکنان استقلال در حال حاضر با همه توان و تمرکز برای مسابقات پیش رو آماده می‌شوند و این حواشی تاثیری در روحیه آن‌ها ندارد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 65553

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر