پیروزی تراکتورسازی در برابر آبی‌پوشان + جدول لیگ برتر

استقلال در شرایطی بازی را با دو گل محمد قنبری به تراکتورسازی واگذار کرد که بیش از هرموقعی به ۳ امتیاز این بازی نیاز داشت. سوالی که ذهن هواداران را مشغول کرده این است که چرا آبی‌پوشان در هفته‌های اخیر نمایش قابل قبولی از خود نشان نداده‌اند.

پیروزی تراکتورسازی در برابر آبی‌پوشان + جدول لیگ برتر

دو تیم استقلال و تراکتور پس از لغو بازی دیروزشان، امروز از ساعت ۱۴ به مصاف یکدیگر رفتند.

تراکتور با دو گل محمد قنبری موفق شد از سد استقلالی که توان جنگیدن نداشت، عبود کند. استقلال با واگذاری این بازی به سرخ‌پوشان تبریزی، به رده چهارم سقوط کرد و فاصله‌اش با صدر بیشتر شد.

در نیمه دوم پیمان بابایی برای افزایش قدرت هجومی استقلال و جبران نتیجه جای زبیر نیک نفس وارد زمین شد اما این تراکتور بود که بازهم موفق شد دروازه آبی‌ها را باز کند. در شرایطی که تنها ۸ دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود، تراکتوری‌ها روی یک ضد حمله سریع و این بار هم توسط قنبری به گل دوم رسیدند.

استقلال که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، فشار بیشتری برای باز کردن دروازه قرمز پوشان تبریزی وارد کرد. در دقیقه ۶۲ مهدی قایدی فرصت خوبی برای جبران یکی از گلهای خورده داشت که ضربه نه چندان قدرتمند او توسط محمدرضا اخباری دفع شد. اخباری که عملکرد خوبی درون دروازه تراکتور داشت، یکبار دیگر و در دقیقه ۶۹ ضربه کاشته مهدی مهدی پور را به زیبایی دفع کرد و توپ را به کرنر فرستاد.

تعویض‌های استقلال و ورود بازیکنانی چون میرزایی، سعید مهری و آرمان رمضانی به زمین آخرین راهکارهای ساپینتو و دستیارانش برای نباختن در این بازی بود اما این تعویض‌ها هم راه به جایی نبرد تا استقلال با قبول شکست دو بر صفر زمین را ترک کند.

سقوط استقلال به رده چهارم جدول

استقلال این فرصت را داشت که با پیروزی برابر تراکتور، نیم فصل اول را بعد از پرسپولیس و در رده دوم جدول تمام کند اما با این باخت، ۲۷ امتیازی باقی ماند و بعد از پرسپولیس (۳۲ امتیاز)، سپاهان و گل گهر (هر کدام ۲۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر) به رده چهارم جدول سقوط کند.

این دومین باخت استقلال در این فصل بود. تراکتور هم با برد ارزشمند امروز ۲۲ امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد.

جدول لیگ برتر

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 64709

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر