تاکتیک جدید یحیی گل محمدی لورفت

نیاز این پرسپولیس به گلزنی باعث شده است تا یحیی برای تقابل با گل گهر سیرجان تصمیم به استفاده از یک مهاجم تخصصی در ترکیب اصلی تیمش بگیرد تا شاید بتواند مشکل گلزنی تیمش را حل کند.

تاکتیک جدید یحیی گل محمدی لورفت

نگاهی مختصر به دو تساوس صدرنشین فعلی رقابت‌های لیگ برتر نشان می‌دهد این تیم همچنان نیاز به پایان خوب دارد.

دو تساوی متوالی پرسپولیس مقابل استقلال و پیکان تهران با بردهای سایر مدعیان قهرمانی لیگ برتر همراه بوده است تا اختلاف بین سرخپوشان و تیم‌هایی همچون استقلال، گل گهر سیرجان و سپاهان به حداقل برسد.

دو تساوی از این تیم کافی بود تا بار دیگر صدای اعتراض برخی اهالی فوتبال نسبت به تاکتیک‌های پرسپولیس به گوش برسد.

سرخپوشان پایتخت که تا کنون ۲۶ امتیاز از ۱۳ بازی خود کسب کرده‌اند در ۹۰ درصد این رقابت‌ها فلسفه فوتبالی خود را فراموش نکردند. شاگردان یحیی گل محمدی در دو بازی اخیر نیز با وجود تساوی مالکیت کامل توپ را در اختیار داشتند تا میانگین حدود ۶۷ درصدی مالکیت را در هر بازی برای خود ثبت کنند.

این تیم در آخرین بازی مقابل پیمان تمام ترفندهای ممکن نظیر سانتر از جناحین، شوت‌های مستقیم و پاس‌های کوتاه و عرضی پشت محوطه جریمه حریف را انجام داد تا آمار فوق العاده ۷۵۰ پاس با دقت ۸۶ درصدی را ثبت کنند.

پرسپولیس در حالی مقابل پیکان توانست آماری قابل قبول ارائه دهد که این تیم استراتژی فنی خود را در طول مسابقه تغییر هم داد اما ناتوانی هافبک‌ها و ورود مهاجمان به عنوان بازیکن تعویضی نتوانست پایان خوب به برنامه‌های تاکتیکی پرسپولیس بدهد.

نیاز این تیم به گلزنی باعث شده است تا یحیی برای تقابل با گل گهر سیرجان تصمیم به استفاده از یک مهاجم تخصصی در ترکیب اصلی تیمش بگیرد تا شاید با اعتماد به مهدی عبدی یا حامد پاکدل بتواند مشکل گلزنی تیمش را حل کند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گل گهر سیرجان شنبه هفته آینده در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال برگزار می‌شود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 6010

  • یارشیرین سخن

    مشکل اصلی پرسپولیس خود گل محمدی چون از بازیکنان در پست های خودشان درست استفاده نمیکن وهمیشه پسر خاله بازیش زیاد اگه اسدی ابراهیمی وپاکدل ودهقانی بدرد نمی خوردند چرا خرید پول پرسپولیس زیاد بود پس بازیکنی مثل اسدی رو باید روحیه داد وبهش اعتماد کرو که به روزهای اوجش برگرد اقای گل محمدی ۸۰درصد بازیکنان پرسپولیس ضعیف هستند چرا پس از فرجی فیکس استفاده میکنی علی نعمتی همچنین هردوشون در حد پرسپولیس نیستند مشکل پرسپولیس خط دفاعی پرسمولیس که اشتباه زیادی دارند

  • ناشناس

    اون دوتا آره ولی امیری نه

  • .

    به نظر من حامد لک هیچ اشتباهی نداشت چون در اصل وحید امیری کاملا اشتباه کرده بود و اگر به سر وحید امیری نمی خورد گل نمیشد.
    راجب عیسی ال کثیر بگم عیسی واقعا خودش نیست و هنوز خود سابقش نیست و در واقع باید بدونیم که فیفا خیلی تند رفت که پرسپولیس رو از همه چیز محروم کرد.اگه فیفا واقعا درست نظر میداد راجب تیم های ایرانی و البته سازمان لیگ هم مقصر هست.پرسپولیس الان سالم الدوسالی رو داشت همینطور پرسپولیس گابی بازیکن ۱۷ ساله ی بارسلونا رو داشت. پول دار ترین تیم ایران بود و حد اقل تیمش دست دولت نبود.پرسپولیس در واقع مالیاتش را می توانست پرداخت کند اگر فیفا زیاده روی نمیکرد.و مثل اینکه توپ طلا ی جام جهانی رو به مدریچ دادن واقعا فیفا کلا مقصر است.

  • الی

    والا اونا خوب بودن شما دارین حاشیه سازی میکنین

  • ناشناس

    یحیی پرسپولیس و با پدیده مشهد اشتباه گرفته‌. تا الانش هم نون ترکیب ونظم تیمی برانکو را خوردی

  • وطن

    آخه چرا اینقدر دنبال لیست هستید ،هرکسی هم اشتباه کرده فدا سرش

  • ناشناس

    تا موقعی که شیری بازی میکنه پرسپولیس نتیجه نمیگیره دوران اوج پرسپولیس موقعی بود که شیری نیمکت نشین بود

  • رضا

    به نظرم گل محمدی بایدپیمان بابایی رو از تراکتور وکوشکی رو از پیکان بخره بخدا این دوتا از بازیکن خارجی هم بهتر هستند وجواب میدن.چون تاریخ نشون داده بازیکن خارجی زیاد جواب نمیده

  • ناشناس

    وحید امیری برابر است با دو تا بازیکن وقتی بازیکنهای دیگه شست پاشو تو چششونه بازیکن خوب هم اوفت میکنه متاسفانه چند بازیکن بود و نبودنشون فرقی نمیکنه مثل رضا اسدی که پیشکسوتها هم ازش شاکی هستند در حد لیگ دسته سومه نبود مهاجم خوب همین میشه نبود بازیکن گل ساز که برای مهاجم توپ خوب بفرست

ارسال نظر