برای اسطوره استقلال مراسم تولد برگزار نمی‌شود

خانواده اسطوره استقلال امسال قصد ندارد مراسمی را برگزار کنند.

برای اسطوره استقلال مراسم تولد برگزار نمی‌شود

اصر حجازی (۲۳ آذر ۱۳۲۸ – ۲ خرداد ۱۳۹۰) دروازه‌بان نامدار تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه فوتبال استقلال تهران و مربی فوتبال اهل ایران بود. حجازی یکی از بهترین دروازه‌بانان تاریخ ایران و آسیا و دومین دروازه بان برتر آسیا از نگاه فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال است و دروازه‌بان اول تیم ملی فوتبال ایران در دهه ۱۳۵۰ بود و ۲ قهرمانی در جام ملت‌های آسیا، ۱ قهرمانی در بازی‌های آسیایی و شرکت در المپیک و جام جهانی فوتبال را در کارنامه دارد.

او هم‌چنین به هم‌راه تیم تاج قهرمانی در جام تخت جمشید و جام باشگاه‌های آسیا را تجربه کرده‌است. ناصر حجازی همچنان سابقه ۴ بازی با لباس تیم فوتبال منچستریونایتد را در کارنامه خود دارد ولی به دلیل عدم صدور رضایتنامه و انحلال فدراسیون فوتبال ایران معلول از انقلاب ۱۳۵۷ ،وی نتوانست اجازه نامه فدراسیون منحل شده ایران را به موقع منچستر یونایتد ارائه کند و گری بیلی به جای او با این باشگاه انگلستانی قرارداد بست.

از وقتی ناصر حجازی عزیز فوت کرده خانواده‌اش همه‌ساله روز ۲۳ آذر به یاد روز تولد او مراسم به کوچکی برگزار می‌کردند و حتی گاهی اوقات گروهی از طرفداران کیک می‌خریدند و بر سر مزار ناصر خان سالگرد تولد برگزار می‌کردند اما امسال قرار شده چنین کاری انجام نشود و خانواده ناصر خان فقط در در داخل منزل یاد او را گرامی بدارند.

خانواده ناصر خان همچنین پس از در گذشت برادر علی پروین با او تماس گرفته و این ضایعه را تسلیت گفتند.

 

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 58751

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر