«علی دایی» بازداشت شد؟ | برادر اسطوره فوتبال پاسخ داد

ساعاتی پیش شایعه‌ای مبنی بر دستگیری علی دایی در فضای مجازی منتشر شد. امروز یک خبرنگار خارجی در توییتی اعلام کرده بود که علی دایی بازداشت شده است.

«علی دایی» بازداشت شد؟ | برادر اسطوره فوتبال پاسخ داد

ایسنا نوشت: در پی انتشار اخباری مبنی بر دستگیری علی دایی در پیگیری‌های خبرنگار ایسنا از منابع موثق اعلام شد که این خبر صحت ندارد.

امروز یک خبرنگار خارجی در توییتی اعلام کرده بود که علی دایی بازداشت شده است. 

برخی منابع نیز به نقل از محمد دایی برادر علی دایی این خبر را رد  کرده و نوشته‌اند: چنین  خبری اصلا واقعیت ندارد و جز دروغ محض چیز دیگری نمی‌تواند باشد.

انتشار خبر دستگیری علی دایی

ساعاتی پیش شایعه‌ای مبنی بر دستگیری علی دایی در فضای مجازی منتشر شد.

ساعاتی پیش کونستانتین اکنر، خبرنگار ورزشی تایمز در توییتی عنوان کرد قصد داشته مصاحبه‌ای به بهانه جام جهانی با علی دایی داشته باشد که متوجه شده  علی دایی روز سه‌شنبه در ایران دستگیر شده است!

بیشتر بخوانید: افشای صحبت‌های آیت‌الله بهجت با «علی دایی» + فیلم

این ادعای خبرنگار تایمز در فضای مجازی به صورت گسترده پخش شد و با عنوان خبر دستگیری علی دایی بازتاب زیادی پیدا کرد. این در حالی است که هیچ منبع داخلی این خبر را تایید نکرده بود و بعید به نظر می‌رسید چهره‌ای مثل دایی از روز سه شنبه دستگیر شده باشد و تا امروز شنبه هیچ رسانه داخلی از آن با خبر نشده باشد.

بیشتر بخوانید: علی دایی با یحیی گل محمدی تماس تلفنی گرفته بود؟

علی دایی روز چهارشنبه گذشته مکالمه‌ای با یکی از همکاران ورزشی‌نویس داشت و به همین دلیل نمی‌توان شایعه بازداشت او در روز سه‌شنبه را باور کرد. علی دایی ظهر و عصر روز چهارشنبه دو بار با همین همکار رسانه‌ای گفتگوی تلفنی داشت.

در این راستا محمد دایی امروز به بخش ورزشی خبرگزاری ایلنا گفته است: خبر دستگیری ایشان صحت ندارد و کذب است. من صبح امروز با او در تماس بودم و هیچ اتفاقی در این خصوص رخ نداده و این ماجرا را تکذیب می‌کنیم.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 49919

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر