افشاگری بزرگ درباره تخلفات باشگاه استقلال!

رییس سازمان خصوصی‌سازی گفت کمیته مصارف اعلام کرده بود که 25 درصد از منابع خود را می توانید به پرداخت بدهی اختصاص دهید. باشگاه پرسپولیس درخواست افرایش پنج درصدی کرد و این درخواست در جلسه اخیر کمیته مصارف مورد بررسی قرار گرفت. باشگاه استقلال اما اجازه‌ای نگرفته و رقمش خیلی بالاست.

افشاگری بزرگ درباره تخلفات باشگاه استقلال!

رییس سازمان خصوصی‌سازی از افشاگری در خصوص تخلفات بورسی باشگاه استقلال خبر داد.

تعلیق نماد باشگاه استقلال در فرابورس به دلیل عدم شفافیت در هزینه‌کرد طی هفته‌ای که پشت سر گذاشته شد، یکی از سوژه‌های مهم فوتبال کشور بود. حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی در گفت و گو با شب‌های فوتبالی در خصوص این تخلف گفت: کمیته مصارف اعلام کرده بود که ۲۵ درصد از منابع خود را می توانید به پرداخت بدهی اختصاص دهید. باشگاه پرسپولیس درخواست افرایش پنج درصدی کرد و این درخواست در جلسه اخیر کمیته مصارف مورد بررسی قرار گرفت. باشگاه استقلال اما اجازه‌ای نگرفته و رقمش خیلی بالاست.

او با بیان اینکه نمی توان صرفا بر اساس ادعای مدیران استقلال، انتظار جایگزینی پول‌های هزینه شده را داشت، تاکید کرد: ادعای مدیران باشگاه این است که در ازای این هزینه، سرمایه گذاری و توافقاتی کرده اند. مدیرعامل سابق و فعلی استقلال بحث هایی در مورد سرمایه گذاری های داخلی و خارجی مطرح کردند. این ها یعنی این که قابلیت جایگزینی پول در آینده نزدیک وجود دارد. ولی ما نمی توانیم بر اساس گفته آنها بگوییم چنین اتفاقی رخ می دهد. چنین اتفاقی را باید در عمل شاهد باشیم.

او با بیان اینکه نباید این ۱۵۶ میلیارد تومان اختلاس یا زد و بند تلقی شود افزود: شرکت چک، مدیرعامل و هیئت مدیره دارد. ما نمی توانیم حساب شرکت را بلوکه کنیم و بگوییم که حق نداری دست بزنی. می گوییم که باید برای استفاده از پول مردم از کمیته مصارف مجوز گرفته شود.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی از افشاگری‌های دیگر در این خصوص خبر داده و افزود: تا الان که بورسی در کار نبوده، باشگاه درآمدهایی داشت و پول هایی که می آمد به بدترین شکل ممکن خرج می شد. حتی مصادیق فساد و زد و بند نیز بعضا مشخص بود. مثلا عضو هیئت مدیره سابق توافقی را امضا می کرد که آن طرف در شرکتش نیز ذی‌النفع بود. کمیته‌ای تشکیل شده و در این مورد هم افشاگری خواهد شد. الان این شفافیت و انضباط مالی به گونه‌ای است که حتی باشگاه وقتی برای پرداخت بدهی هزینه می کند هم مورد سوال قرار می گیرد.

 

منبع: ورزش 3

دیگر رسانه ها

کدخبر: 49825

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر