مربی استقلال: می‌خواهیم صدرنشین باشیم

مربی استقلال ضمن اعتقاد به اینکه تیمش کار دشواری برابر آلومینیوم خواهد داشت گفت که کاری به نتایج رقیب دیرینه خود ندارند.

مربی استقلال: می‌خواهیم صدرنشین باشیم

روی ماتا در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته دهم لیگ برتر فوتبال، گفت: انتظار بازی سختی را داریم. آلومینیوم ۴ هفته است که شکست نخورده و خوب بازی می‌کند. ما هم دوست داریم در خانه در صدر جدول قرار بگیریم و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

وی در مورد اینکه برخی‌ انتقاد می‌کنند استقلال برابر تیم‌های تدافعی به مشکل می‌خورد، تصریح کرد: تنها مشکل استقلال نیست و همه تیم‌های بزرگ برابر تیم‌هایی که در زمین خود دفاع می‌کنند، مشکل دارند. این موضوع مشکل نیست و روی اینها کار کردیم. باید همینطور که قبلاً بودیم، پیش برویم و رویکردمان را ادامه دهیم و به گل برسیم و در نهایت بازی را ببریم.

مربی استقلال در خصوص برتری پرسپولیس برابر ملوان و اینکه بازی کردن پس از رقیب چه تأثیری روی آبی‌پوشان دارد، گفت: برای ما مهم نیست طرف مقابل ببرد یا ببازد، ما باید هر بازی را ببریم و کار خودمان را خوب انجام دهیم. پس از اینکه بازی‌مان تمام شد نتایج‌ها را نگاه می‌کنیم. هیچ فشاری روی ما نیست و فقط دنبال سه امتیاز بازی هستیم.

ماتا در پاسخ به این سؤال که ریکاردو ساپینتو مخالف برگزاری دربی پس از جام جهانی قطر بود، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم و کسی چیزی به من نگفته و اطلاعاتی در این باره ندارم.

 

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 48077

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر