نوستراداموس؟ ممنون!

از وقتی که خبر برکناری سردار آجورلو منتشر شده، تعدادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی با بازنشر مصاحبه محمد دادگان با روزنامه اعتماد در تاریخ ۱۲ تیر می‌گویند ایشان چطور می‌دانسته چنین اتفاقی رخ می‌دهد؟

نوستراداموس؟ ممنون!

رییس اسبق فدراسیون فوتبال تیرماه گذشته گفته بود آجورلو رفتنی است!

روزنامه اعتماد نوشت: «شنبه شب ۲۳ مهر خبر برکناری مصطفی آجورلو از مدیرعاملی باشگاه استقلال منتشر شد. خبری شوکه‌کننده که تا چند ساعت همه منتظر تکذیبش بودند اما جالب است بدانید محمد دادگان، رییس اسبق فدراسیون فوتبال، بیش از سه ماه قبل در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفته بود آجورلو به نیم‌فصل نرسیده از استقلال خواهد رفت!

در واقع محمد دادگان در اوایل تیر و درست بعد از قهرمانی مقتدرانه استقلال که باعث شده بود آجورلو از هر زمان دیگری جایگاه خود را مستحکم ببیند، گفت مدیرعامل آبی‌ها تا نیم‌فصل نرسیده، خواهد رفت. خیلی‌ها آن موقع تصور کردند منظور دادگان این بوده که «دنیا دار مکافات است و از هر دستی بدهی از همان دست می‌گیری و...» اما سه ماه بعد مشخص شد که اصلا بحث کنایه مطرح نبوده و آجورلو واقعا از استقلال خواهد رفت و این اتفاق هم افتاد.

از وقتی که خبر برکناری سردار آجورلو منتشر شده، تعدادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی با بازنشر مصاحبه محمد دادگان با روزنامه اعتماد در تاریخ ۱۲ تیر می‌گویند ایشان چطور می‌دانسته چنین اتفاقی رخ می‌دهد؟ یکی از کاربران هم به طنز نوشته بود: نوستراداموس؟ ممنون! ما خودمان محمد دادگان را داریم.»

دیگر رسانه ها

کدخبر: 47493

ارسال نظر