واکنش عضو هیئت مدیره استقلال به خبرها درباره اختلاس مصطفی آجورلو

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در واکنش به برخی شایعات درباره اختلاس مصطفی آجورلو یادآور شد: به هیچ عنوان صحت ندارد. اینها مسائلی است که متأسفانه در فضای مجازی به دروغ گفته می‌شود. اگر چیزی بود، ما باید در جریان قرار می‌گرفتیم.

واکنش  عضو هیئت مدیره استقلال به خبرها درباره اختلاس مصطفی آجورلو

 عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: در شرایط فعلی نمی‌توانم بگویم در جلسه هیئت مدیره باشگاه چه اتفاقی افتاده است.

حجت کریمی پس از جلسه با علی فتح‌الله‌زاده درباره بحث تغییر و تحولات در باشگاه استقلال اظهار داشت: فعلاً هیچ تغییر و تحولی نخواهد بود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا محمد مومنی در هیئت مدیره استقلال می‌ماند یا نه، تصریح کرد: بله، چرا برود؟!

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال راجع به اضافه شدن نفراتی به باشگاه استقلال در مدیریت قبلی خاطر نشان کرد: کسی اضافه نشده است و هر کسی نیاز بود، حاج آقا (مصطفی آجورلو) آورده است. لیست تعداد نفرات باشگاه را نمی‌دانم. قطعاً کارمندی که نیاز بوده، اضافه شده است.

کریمی در مورد جلسه‌اش با علی فتح‌الله‌زاده یادآور شد: جلسه به خصوصی نبود و تصمیم گرفتیم یکشنبه هفته آینده جلسه هیئت مدیره برگزار شود. فکر کنم باید یک نفر به هیئت مدیره اضافه شود.

وی در واکنش به مخالفت برخی از اعضای هیئت مدیره با رفتن آجورلو گفت: بحث مخالفت نبوده است. الان نمی‌توانم بگویم چه اتفاقاتی در هیئت مدیره افتاده است و بعدها صحبت خواهم کرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره بدهی ۹۰ میلیاردی این باشگاه به سازمان لیگ تأکید کرد: هیچ ربطی به باشگاه ندارد. اینها شایعه بوده و مسائل مالی باشگاه درست است!

کریمی درباره اضافه شدن علی امیری به معاونت باشگاه استقلال گفت: هیچ‌کس حکمی نگرفته و اینها شایعه است.

وی در واکنش به برخی شایعات درباره اختلاس مصطفی آجورلو یادآور شد: به هیچ عنوان صحت ندارد. اینها مسائلی است که متأسفانه در فضای مجازی به دروغ گفته می‌شود. اگر چیزی بود، ما باید در جریان قرار می‌گرفتیم. آجورلو در این یک سال واقعاً زحمت کشید. ما ۳۰ تا ۳۵ درصد پرداختی به بازیکنان داشتیم که بیشتر از تیم‌های دیگر بوده است.

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 47362

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر