گل‌محمدی بعد از برد هم بهانه می‌آورد!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با اینکه زمین چمن ورزشگاه دستگردی شرایط بازی را نداشت اما مزد زحمات و تلاشمان را با کسب برتری گرفتیم.

گل‌محمدی بعد از برد هم بهانه می‌آورد!

یحیی گل‌محمدی دوشنبه شب در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل هوادار که با برتری سه بر یک سرخپوشان همراه شد، اظهار داشت: بازی خوبی بود. شرایط زمین کیفیت لازم را نداشت اما یکی از بازی‌های خوب فصل را انجام دادیم و توانستیم با کارهای ترکیبی موقعیت ایجاد کنیم و به حریف موقعیت ندهیم. پنالتی حریف هم بیرون محوطه بود. بازیکنان ما توانستند مزد برتری‌شان را بگیرند. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم.

وی در مورد جذب دو مهاجم خارجی افزود: برای تقویت خط حمله باید شیخ و لوکادیا جذب می‌شدند. هرچند دیر اضافه شدند، اما باید رفته رفته به شرایط مسابقه برسند. این فیفا دی کمک می‌کند آنها به شرایط ایده‌آل برسند. دیاباته هنوز اضافه نشده اما لوکادیا دو گل زده و خوب بود.

سرمربی پرسپولیس با انتقاد از زمین چمن ورزشگاه دستگری (پاس قوامین) تاکید کرد: این زمین بازی نیست و شرایط برگزاری مسابقه نداشت. بحث کوتاهی و بلندی چمن نیست. باشگاه‌ها از نظر امکاناتی شرایط خوبی ندارند و باید قبل از فصل به فکر این مشکل باشند.

 

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 39842

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر