پایان بلاتکلیفی / صدری مدیر عامل پرسپولیس شد

هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان رئیس هیأت‌مدیره این باشگاه را به عنوان مدیرعامل معرفی کرد

پایان بلاتکلیفی / صدری مدیر عامل پرسپولیس شد

هیات مدیره پرسپولیس "مجید صدری" را به عنوان مدیرعامل معرفی کرد

هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان رئیس هیأت‌مدیره این باشگاه را به عنوان مدیرعامل معرفی کرد.

به گزارش عرشه آنلاین ، سرانجام پس از ماه‌ها بلاتکلیفی، هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان، سید مجید صدری را به عنوان مدیر عامل معرفی کرد تا حکم نهایی او صادر شود.

مجیدصدری که رئیس هیأت‌مدیره باشگاه هم هست، از ۱۰ ماه گذشته به عنوان عضو هیئت مدیره کار خود در باشگاه را آغاز کرد و پس از جدایی جعفر سمیعی، به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شد

پیش‌تر یحیی گل‌محمدی خواستار این شده بود که مدیرعامل پرسپولیس هرچه زودتر مشخص و مدیریت باشگاه از حالت سرپرستی و موقت خارج شود.


بیشتر بخوانید اخبار پرسپولیس


سیدمحمد فیاض، غلامعلی محمدعلیپور و محمد اسد مسجدی سه عضو هیئت مدیره پرسپولیس هستند و ریاست هیئت مدیره نیز برعهده مجید صدری است.

حالا باید منتظر پاسخ حمید سجادی به این تصمیم ماند.

سید مجید صدری مدیرعامل پرسپولیس کیست؟

سابقه فعالیت مجید صدری بیشتر مربوط به حضور در حوزه ارتباطات بود. آخرین پست مهمی که وی بر عهده داشت، مدیرعاملی شرکت مخابرات ایران بود .

نایب رئیسی و مدیرعاملی شرکت خدمات ارتباطی رایتل، ریاست کمیسیون اینترنتی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، مشاور ریاست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مشاور رئیس مرکز تحقیقات مخابرات ایران، مشاور مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران، مدیرکل نظارت بر سرویس‌های ارتباطی در سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی، مدیرکل پشتیبانی فنی دیتای شرکت مخابرات استان تهران و مدیرکل مشترکین و متقاضیان دیتا در شرکت دیتا و ... از جمله سوابق او به شمار می‌آید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 3157

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر