فرهاد مجیدی ترکیب استقلال را زیر و رو می کند

فرهاد مجیدی ترکیب استقلال را زیر و رو کرد. فرهاد مجیدی برای بازی استقلال – صنعت نفت دست به چهار تغییر بزرگ زده است .

فرهاد مجیدی ترکیب استقلال را زیر و رو می کند

فرهاد مجیدی ترکیب استقلال را زیر و رو کرد. فرهاد مجیدی برای بازی استقلال – صنعت نفت دست به چهار تغییر بزرگ زده است .تیم فوتبال استقلال در سه هفته اخیر رقابت‌های لیگ برتر پیروز نشده و با کسب سه تساوی، ۶ امتیاز از دست داده و علاوه بر این امتیازات، صدرنشینی لیگ برتر را هم به رقیبی همچون سپاهان واگذار کرده است.

به گزارش عرشه آنلاین این اتفاق در حالی رقم خورده که فرهاد مجیدی و تیمش، ۳ هفته ابتدایی را عالی شروع کرده و به صدر جدول لیگ برتر رسیدند. البته فرهاد مجیدی در بازی‌های اخیر استقلال با اتفاقات ناخواسته هم روبرو شده که نتوانسته برنامه‌های تاکتیکی که در نظر داشته را در زمین مسابقه پیاده کند. اما او تصمیم دارد دربازی پیش رو دست به تغییراتی بزند 

اولین تغییرات مربوط به ورود کوین یامگا و رودی ژستد به ترکیب اصلی است. تغییر محتمل بعدی حضور محمدحسین مرادمند، در قلب خط دفاعی این تیم است. او سرما خورده بود و بازی قبلی تیمش را از دست داده بود. البته مرادمند در صورت حضور در ترکیب اصلی باید مراقب باشد کارت زرد نگیرد، چون در این صورت دربی را از دست می‌دهد.

البته که تغییرات استقلال مربوط به همین چند نفر نمی‌شود؛ به گزارش فرارو، از آنجا که هواداران این تیم از وضعیت خط میانی این تیم رضایت نداشته اند شاید روزبه چشمی، دیگر بازیکنی که هفته پیش به دلیل بیماری بازی استقلال را از دست داد و حالا مهیا شده، در ترکیب اصلی قرار بگیرد. روزبه می‌تواند چهارمین تغییر فرهاد مجیدی در ترکیب استقلال در مقایسه با بازی هفته قبل باشد.

دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال روز دوشنبه و از ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 3120

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر