رقم قرارداد رامین رضاییان با پرسپولیس چقدر بود؟ |چرا به پرسپولیس برگشتم

رامین رضاییان از شرایط بازگشت به پرسپولیس و دلیل قهرمان نشدن سرخ‌ها در این فصل گفت.

رقم قرارداد رامین رضاییان با پرسپولیس چقدر بود؟ |چرا به پرسپولیس برگشتم

رامین رضاییان از شرایط بازگشت به پرسپولیس و دلیل قهرمان نشدن سرخ‌ها در این فصل گفت.

به گزارش عرشه آنلاین، رامین رضاییان مدافع پرسپولیس درخصوص ماجرای بازگشتش به جمع سرخ پوشان در گفت‌وگویی تلویزیونی با برنامه فوتبال برتر گفت: حجم پیام هواداران برای بازگشتم به پرسپولیس انقدر زیاد بود که نتوانستم واکنشی نداشته باشم.

رضاییان درباره مشکلات بازگشت به پرسپولیس ادامه داد: باشگاه السیلیه به اشتباه و بصورت خودکار با باشگاه های دیگر مذاکره کرده بود و برخی از باشگاه‌های ایرانی به السیلیه نامه زده بودند و من را می‌خواستند اما گفتم خودم تیم آینده‌ام را مشخص می‌کنم و طبق قراردادی که با باشگاه السیلیه بسته بودم نمی‌توانستند من را به تیم دیگری بفرستند.

رامین رضاییان با بیان اینکه هواداران پرسپولیس کلی پیام برای بازگشتش زده بودند تصریح کرد: من بازیکن قرضی السیلیه بودم و با باشگاه الدحیل قرارداد داشتم به همین دلیل بعد از پیام‌های هواداران پرسپولیس جلساتی را با باشگاه الدحیل گذاشتم اما مسئولان این باشگاه گفتند باید مبلغ بالایی را ببخشی تا بازیکن آزاد بشوی. البته قانون هم اینطور بود که بازیکنی که می‌خواهد بازیکن آزاد شود باید مبلغ بالایی را به باشگاه ببخشد. حتی پشت پرده به باشگاه پرسپولیس گفتم به الدحیل ایمیل بزنند اما حتی جواب باشگاه پرسپولیس را هم نمی‌دادند. باشگاه الدحیل تاکید داشت تا در باشگاه السیلیه بمانم و چهار تا بازی باقی مانده در این تیم بازی کنم تا قراردادم روند خودش را طی کند.  

مدافع پرسپولیس درخصوص درخواست یحیی گل‌محمدی از او برای کمک به پرسپولیس برای یک نیم فصل افزود: من به یحیی گل‌محمدی گفتم تمام تلاشم را برای بازگشت خواهم کرد. اما روز آخر نقل و انتقالات باشگاه الدحیل بحث بخشش مبلغ رضایتنامه را برای آزاد شدنم مطرح کرد که رقم بسیار بالایی بود. همان موقع به باشگاه پرسپولیس اطلاع دادم که چقدر از این مبلغ رضایتنامه را می‌تواند پرداخت کند که باشگاه پرسپولیس فقط توانایی پرداخت یکماه حقوق من را داشت و من خودم نزدیک به دوماه از حقوقم را به باشگاه الدحیل بخشیدم. البته این کار را بدون هیچ منتی انجام دادم.

رضاییان با بیان اینکه چندسال پیش در زمان جدایی از پرسپولیس اعلام کرده بود که درصورت درخواست هواداران برای بازگشت اقدامات لازم را انجام می‌دهد، توضیح داد: من همان زمان که از پرسپولیس جدا می‌شدم گفتم که اگر یه روزی هواداران خواهان بازگشتم باشند با جان و دل برمی‌گردم. تلاش بسیاری برای بازگشت انجام دادم و باشگاه پرسپولیس زحمت زیادی کشید تا برگردم و من به باشگاه پرسپولیس گفتم برای این چهار ماه در پرسپولیس بازی می‌کنم هیچ پولی نمی‌خواهم و قراردادم را صفر بزنید. چون بازگشتم دلی بود. اما باشگاه پرسپولیس گفت از لحاظ قانونی و باتوجه به ایراد سازمان لیگ نمی‌توان با رقم صفر قرارداد بست به همین دلیل مبلغ ۵۰۰ میلیون رو برای من درنظر گرفتند و حتی گفتم مالیات این مبلغ را هم خودم پرداخت می‌کنم. من خیلی از لحاظ مالی ضرر کردم اما این کارها را برای خودم انجام دادم و دوست داشتم فقط به پرسپولیس برگردم.

دراین مورد رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به این ادعای رضاییان واکنش نشان داد و اشاره‌ای به مبلغ قرارداد این مدافع داشت.درویش درباره اینکه «آیا رامین رضاییان به کمیته انضباطی باشگاه احضار شده است؟» گفت: رامین هنوز به کمیته انضباطی دعوت نشده است. شنیده‌ام دیشب گفته برای پرسپولیس رایگان بازی کرده است. مسئول بخش مالی باشگاه می‌گوید پس پولی که برای آمدنش طی سه چهار ماه دادند کجا رفته است؟وی در خصوص اینکه گفته می‌شود این پول بابت دو ماه مابه التفاوت است، تاکید کرد: فرقی نمی‌کند. بالاخره او پول گرفته است.مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه آیا صحت دارد قرارداد رضاییان برای یک فصل و نیم ۶ میلیارد تومان است؟ گفت: فکر می‌کنم بیشتر است!

مدافع سرخ‌ها درمورد از دست رفتن قهرمانی پرسپولیس در این فصل خاطرنشان کرد: به نظر شخص من پرسپولیس باید این فصل قهرمان می‌شد ولی تیم ما فصل سختی داشت و در فصل نقل و انتقالات نتوانست بازیکن خوب جذب کند. پرسپولیس در این فصل واقعا بدشانس بود و موقعیت‌سوزی‌ها باعث از دست رفتن قهرمانی ما شد. مهدی عبدی مهاجم بااستعدادی است اما واقعیت پرسپولیس این بود که تیم ما در این فصل تمام‌کننده نداشت.

رضاییان با تبریک به آبی‌پوشان بابت قهرمانی درخصوص پرسپولیسی یا استقلالی بودن وزیر ورزش گفت: پرسپولیس ۵ سال قهرمان شد و باید به این تیم احترام گذاشته شود. مطمئنا وقتی یک تیم قهرمان می‌شود مسیر سختی را طی کرده است. بنظرم باید این صحبت‌ها درخصوص استقلالی یا پرسپولیسی بودن وزیر را فراموش کنیم.

مدافع پرسپولیس درخصوص پیشنهادهای نجومی برای پیوستن به تیم‌های رقیب گفت: هیچ پولی ارزش آن را ندارد که حرمت پیراهن تیم محبوب را حفظ نکنیم. چه بازیکن پرسپولیس و چه بازیکن استقلال نباید هوادار خودش را ناراحت بکند.

رضاییان دلیل دعوت نشدن به تیم ملی را بیان کرد: دلیل دعوت نشدن من کاملا فنی است و من همیشه در این خصوص سکوت کردم. البته این یک مورد را بگویم که باید دید که سرمربی چه چیز از بازیکنش می‌خواهد. من یک مدافع هجومی هستم اما تاکتیک‌پذیرم. در جام جهانی قبل آیا من در فاز دفاعی بد کار کردم چون کی‌روش از من خواسته بود تا بیشتر در فاز دفاعی تمرکز کنم. برخلاف بازی‌های مقدماتی که به من آزادی عمل داده بود تا به خط حمله اضافه شوم. به هر حال این سلیقه مربی است.

مدافع پرسپولیس درباره تمدید با پرسپولیس پس از پایان فصل گفت: هنوز با من صحبتی درخصوص تمدید نشده است ولی هیچ مشکلی نیست درنهایت هر اتفاقی که بیفتد تقدیر من خواهد بود و تنها چیزی که باقی می ماند نام پرسپولیس است و من خودم را با عملم به هواداران ثابت کردم.  

منبع: همشهری آنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 23349

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر