فیفا اجازه یک دیدار دوستانه تیم ملی ایران را نداد

بازی دوستانه تیم ملی ایران به دلیل ممانعت فیفا لغو شد.

فیفا اجازه یک دیدار دوستانه تیم ملی ایران را نداد

فیفا اجازه یک دیدار دوستانه تیم ملی ایران را نداد.

به گزارش عرشه آنلاین،قرار بود تیم ملی ایران با روسیه بازی کند که این دیدار  به دلیل تعلیق بودن از سوی فیفا به خاطر حمله نظامی به اوکراین قادر به انجام مسابقه نیست؛ موضوعی که فدراسیون فوتبال رسما از فیفا استعلام گرفته است.

بازی دیگری که قرار بود تیم ملی ایران یک بازی تدارکاتی با آن داشته باشد  آلبانی بود . اما بازی با آلبانی  به خاطر درخواست های مالی از فهرست بازی های دوستانه ایران خارج شد. 

فعلا قرار است  تیم ملی فوتبال ایران در نخستین مسابقه دوستانه قبل از شروع جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، روز ۱۶ خرداد به مصاف تیم ملی کانادا برود 

حمید استیلی مدیر تیم ملی ایران در این خصوص گفت: برنامه تمام تیم‌های اروپایی در «فیفادی» پر است. فقط یک کشور روسیه بود. آنها هم -برای دیدار با ایران- اظهار تمایل کردند. از فیفا استعلام گرفتیم که اعلام شد نمی‌توانیم با روسیه بازی کنیم.

مدیر تیم ملی ایران همچنین درباره منتفی شدن رویارویی با آلبانی گفت: این مسابقه به خاطر بحث مالی امکان پذیر نشد. باید به آلبانی پول می‌دادیم و برای آنها پرواز اختصاصی می‌گرفتیم. قرار بود در تهران یا قطر با آلبانی بازی کنیم. وقتی در کانادا بازی گذاشتیم، به خاطر مسافت طولانی عملاً آلبانی از رده خارج شد.

استیلی گفت اگر بازی با کانادا لغو شود باید غرامت سنگینی بدهیم . سیاست از فوتبال جداست و ما سفیر صلح هستیم 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 21638

ارسال نظر