ترابی و سرلک ماندنی شدند

اشگاه پرسپولیس مدعی شد با دو بازیکن برای تمدید قرارداد به توافق رسیده است.

ترابی و سرلک ماندنی شدند

اشگاه پرسپولیس مدعی شد با دو بازیکن برای تمدید قرارداد به توافق رسیده است.

به گزارش عرشه آنلاین، یکی از دغدغه های پرسپولیسی ها برای فصل آینده ، اتمام قرارداد تعداد زیادی از بازیکنان این تیم است. از این نفرات یحیی گل محمدی چند بازیکن را حتما برای فصل آینده می خواهد و به مدیران باشگاه هم اعلام کرد تا زمینه تمدید قرارداد این بازیکنان را فراهم کند.

میلاد سرلک و مهدی ترابی دو بازیکن ملی پوش و تاثیرگذار پرسپولیس در صدر لیست تمدیدی های پرسپولیس قرار داشتند و از مدت ها قبل مذاکرات بین این دو بازیکن و باشگاه پرسپولیس  آغاز شد. این دو بازیکن که پیشنهاد خارجی هم دارند، در مذاکره با مدیران پرسپولیس عنوان کردند که ابتدا تکلیف مطالبات آن ها مشخص شود و بعد در مورد تمدید قرارداد صحبت کنند.

طبق ادعای یکی از مدیران پرسپولیس بعد از چند دور مذاکره بالاخره سرلک و ترابی راضی شدند تا قراردادشان را با پرسپولیس تمدید کنند و توافقات نهایی هم حاصل شد. گفتنی است طبق گفته یکی از مدیران پرسپولیس قرارداد این دو بازیکن قبل از اتمام بازی های لیگ برتر و تا چند روز آینده تمدید خواهد شد تا نگرانی هواداران و کادرفنی به حداقل برسد.

در صورت تمدید قرارداد با ترابی و سرلک ، تا حدود زیادی نگرانی کادرفنی و هواداران پرسپولیس برطرف خواهد شد و مدیران پرسپولیس هم با خیال راحت می توانند با سایر گزینه های مدنظر گل محمدی به توافق برسند و همچنین برای جذب نفرات جدید اقدام کنند.

منبع: خبرورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 19972

ارسال نظر