اعتراض به اعتراض به برنامه ریزی‌ بازی های لیگ

اکثر تیم های لیگ برتری و مسئولان برگزاری مسابقات نسبت به ساعت برگزاری بازی ها تا پایان فصل گلایه مند هستند.

اعتراض به اعتراض به برنامه ریزی‌ بازی های لیگ

اکثر تیم های لیگ برتری و مسئولان برگزاری مسابقات نسبت به ساعت برگزاری بازی ها تا پایان فصل گلایه مند هستند.

به گزارش عرشه آنلاین به نقل از ورزش سه؛ اگرچه برنامه بازی های لیگ برتر تا پایان مسابقات از سوی سازمان لیگ اعلام شده که اما ساعت برگزاری بازی ها با اعتراض بسیاری از اهالی فوتبال مواجه شده است.

در برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ تا پایان فصل اکثر مسابقات بعد از ساعت ۲۰ برگزار می شود و این در حالی است که ارکان برگزاری مسابقات در این ساعات باید تا نیمه شب و حتی ساعت اولیه بامداد روز بعد درگیر مسابقات شوند.

از سوی دیگر با توجه به اینکه تیم های میهمان معمولا بعد از بازی با پرواز به شهرهای خود برمی گردند برگزاری بازی ها در ساعات اعلام شده و دیروقت عملا شانس بازگشت تیم ها را بعد از بازی کاهش می دهد چراکه در ساعات آخر شبانه روز پرواز وجود ندارد و این مساله هزینه های تیم های لیگ برتری را نیز افزایش می دهد.

همچنین مسئولان امنیتی مسابقه نیز با توجه به اینکه بازی ها با تماشاگر برگزار می شود، از ساعت بازی ها گلایه مند هستند. این در حالی است که ماه مبارک رمضان نیز به پایان رسیده و اجباری برای برگزاری بازی ها بعد از افطار وجود ندارد.

نکته قابل توجه این است که سازمان لیگ فوتبال در اعلام برنامه ها بازی ها، پخش زنده را نیز ملاک قرار داده است. حال احتمالا با شروع مجدد مسابقات لیگ شاهد بیشتر شدن اعتراض ها و کشیدن شدن این مساله به رسانه ها باشیم. احتمالا ساعت بسیاری از بازی ها نیز با درخواست تیم ها تغییر می کند و بار دیگر تغییراتی در برنامه اعلامی از سوی سازمان لیگ ایجاد خواهد شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 19375

ارسال نظر