سلطان حماقت لقب جدید ورزشکار بین المللی

مرد شماره یک پیشین تنیس جهان، ستاره صربستانی را به دلیل اینکه همچنان از تزریق واکسن کرونا خودداری می‌کند، «سلطان حماقت» نامید.

سلطان حماقت لقب جدید ورزشکار بین المللی

 به گزارش عرشه آنلاین ،«نواک جوکوویچ» مرد شماره یک کنونی تنیس جهان همچنان حاضر نیست واکسن کرونا تزریق کند و به همین دلیل بسیاری از مسابقات مهم این فصل را از دست داده است. مهم‌ترین مسابقه‌ای که بدون حضور این تنیسور برنده ۲۰ گرنداسلم برگزار شد، مسابقات ملبورن استرالیا بود. در آن مسابقات جوکوویچ ۲ بار بازداشت شد و هر بار از دولت استرالیا شکایت کرد اما در نهایت ویزای او باطل و خودش از کشور اخراج شد.

حالا جوکوویچ پس از مدت‌ها قرار است در مسابقات مسترز مونت‌کارلو به میدان برود. «مارسلو ریوس» که زمانی نفر اول تنیس جهان بود، جوکوویچ را به دلیل پافشاری بر تصمیم خود «سلطان حماقت» نامیده است.

یورو اسپورت به نقل از ریوس نوشته است: این احمقانه است. این کار جوکویچ باعث شده از رقابت خارج شود و دیگر نتواند بهترین تنیسور تاریخ باشد. من هم درباره واکسن مثل او فکر می‌کردم ولی وقتی سفر رفتن را شروع کردم، مجبور شدم واکسن بزنم. نمی‌دانم دلیل جوکوویچ چیست ولی وقتی شما می‌خواهید بهترین تاریخ باشید اما همزمان از مسابقه‌دادن به دلیل چند واکسن دور می‌مانید، سلطان حماقت هستید.

وی ادامه داد: ابتدا فکر می‌کردم این کار جوکویچ از ترس است اما حالا به نظر می‌رسد که این کار را از روی تکبر انجام می‌دهد.

جوکوویچ از ابتدای امسال فقط در مسابقه تنیس دوبی شرکت کرده است. این ورزشکار صربستانی با قهرمانی در ۲۰ گرنداسلم،‌ در کنار «راجر فدرر» در رده دوم پرافتخارترین تنیسورهای تاریخ قرار دارد. «رافائل نادال» با ۲۱ قهرمانی، در رتبه نخست این رده‌بندی است.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 16074

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر