رئیس فیفا به علی دایی چه گفت؟ /عکس

علی دایی که در مراسم قرعه کشی جام جهانی حضور داشت بعد از این مراسم با اینفانتینو رئیس فیفا دیدار کرد.

رئیس فیفا به علی دایی چه گفت؟ /عکس

علی دایی که در مراسم قرعه کشی جام جهانی حضور داشت بعد از این مراسم با اینفانتینو رئیس فیفا دیدار کرد. در این دیدار کوتاه جانی اینفانتینو حسابی جویای حال علی دایی شد و به قول معروف اسطوره فوتبال ایران را تحویل گرفت.

علی دایی از گذشته رابطه خوبی با رئیس فیفا داشته و چند سال قبل برای استقبال از جانی اینفانتینو هنگام سفر به تهران نیز راهی فرودگاه شده بود. علی دایی در سال های گذشته بارها در مهمانی های برگزار شده توسط فیفا شرکت کرده بود و این رابطه دوستانه با جانی اینفانتینو همچنان حفظ شده است.

علی دایی پیش از شروع مراسم نیز خوش و بش گرمی با دیگر اعضای دعوت شده برای قرعه کشی نهایی داشته و در نهایت سکانس پایانی سفر او به دوحه نیز این گفت‌و‌گوی کوتاه با جانی اینفانتینو، رئیس فیفا در سالن و هنگام نزدیک شدن به دقایق پایانی مراسم بود.

علی دایی و رئیس فیفا

 

علی دایی و رئیس فیفا

علی دایی و رئیس فیفا

دایی یکی از ۸ چهره‌ای بود که مراسم قرعه کشی جام جهانی را برگزار کردند و البته یکی از خوش‌تیپ‌ترین چهره‌های حاضر در مراسم هم بود که با بردن نامش ایرانی‌ها احساس غرور کردند. علاوه بر دایی، مهدی مهدوی‌کیا هم در قطر حضور داشت. نمایندگان فدراسیون هم بودند.

عکس ها : ورزش سه

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 14623

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • حسام

        زنده باد اسطوره فوتبال ایران استاد علی دایی ماشاالله به تیپ بیستش و معرفت عالیش واسش آرزوی بینهایت سلامتی و طول عمر را خواهانم جات تا ابد تو قلب ماس اسطوره فوتبال علی دایی عزیز.

      ارسال نظر