پرسپولیس با چهره جدید مقابل ذوب‌آهن

پرسپولیس در برابر ذوب آهن دگرگون شد

هواداران پرسپولیس در انتظار اکران نسخه جدید این تیم با ستاره‌های خارجی هستند.

پرسپولیس در برابر ذوب آهن دگرگون شد

به گزارش عرشه آنلاین، بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس در آغاز نیم‌فصل دوم باعث شد سرخپوشان نتوانند از خریدهای جدید خود استفاده کنند. این اتفاق در پی تأخیر در پرداخت مالیات بوژیدار رادوشوویچ رخ داد. شگفت‌انگیز است که مدیری مثل محمدحسین انصاری‌فر ۴سال است از پرسپولیس رفته اما ترکش کارهایش هنوز می‌تواند روی تن این تیم بنشیند! در هر صورت شاید این محرومیت، به اندازه ۳امتیاز ارزشمند برای پرسپولیس هزینه برداشت؛ جایی که آنها مقابل آلومینیوم نتوانستند از برتری کیفی و فنی خود استفاده کنند و در نهایت یک گل بد خوردند و بازی را باختند. در مسابقه با تراکتور امکان استفاده از خریدهای داخلی فراهم شد که همین هم کمک بزرگی به تیم کرد، چرا که عیسی آل‌کثیر در نخستین دقایق بازی برای سرخپوشان موفق شد گل نخست آن مسابقه را به ثمر برساند. آن روز هم امکان حضور خریدهای خارجی مهیا نبود اما به‌نظر می‌رسد با از بین رفتن این مشکل، حالا پرسپولیس در دیدار با ذوب‌آهن امکان استفاده از عبدالکریم حسن و اوستون اورونوف را خواهد داشت؛ آنچه می‌تواند شمایل سرخ‌ها را بیش از پیش دگرگون کند.

با توجه به شواهد و اخباری که از تمرینات پرسپولیس منتشر شده، انتظار می‌رود هم حسن قطری و هم اورونوف ازبک در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار بگیرند و هر دو هم در سمت چپ باشند؛ عبدالکریم به‌عنوان مدافع و اورونوف به‌عنوان وینگر. با توجه به اینکه شهاب زاهدی و نبیل باهویی از جمع سرخپوشان جدا شده‌اند، در خط حمله هم گزینه‌ای غیراز فیکس شدن آل‌کثیر برای نخستین بار در این فصل وجود نخواهد داشت. درون دروازه هم با توجه به محرومیت علیرضا بیرانوند، بالاخره نوبت رونمایی از دروازه‌بان دوم سرخپوشان یعنی امیررضا رفیعی خواهد رسید. تنها همین موارد نشان می‌دهد ۳۰تا ۴۰درصد ترکیب پرسپولیس در اصفهان تغییر خواهد کرد که طبیعتا بسیار چشمگیر است.

از آن طرف هم آشنایی با خروجی‌های ترکیب شاید جالب باشد. در دفاع چپ که احتمالا علی نعمتی بیرون می‌رود، در خط میانی جایگاه سعید صادقی و سروش رفیعی افول کرده به‌شدت در خطر است و چه بسا اگر محمد خدابنده‌لو هم به میدان برود، موقعیت سینا اسدبیگی و مسعود ریگی متزلزل شود.

منبع: روزنامه همشهری

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 128346

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر