حسرت بزرگ به دل پرسپولیس/ غیبت این بازیکن پرسپولیس را نقره داغ کرد

مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی برای پرسپولیس گران تمام شده است.

حسرت بزرگ به دل پرسپولیس/ غیبت این بازیکن پرسپولیس را نقره داغ کرد

مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی برای پرسپولیس گران تمام شده است.

به گزارش عرشه آنلاین؛ غیبت مرتضی پورعلی‌گنجی در بازی‌های اخیر پرسپولیس کاملا ملموس است و جای خالی او احساس می‌شود.

با توجه به حضور زوج پورعلی‌گنجی و کنعانی‌زادگان در قلب خط دفاعی پرسپولیس، این تیم شرایط خوبی در خط دفاعی داشت و گل‌های کمی‌هم دریافت کرده بود. بعد از مصدومیت پورعلی‌گنجی اما شرایط کاملا تغییر کرد و زوج گولسیانی و کنعانی‌زادگان خیلی مطمئن عمل نکردند. مدافع گرجستانی که پنالتی حساسی هم مقابل الدحیل از دست داد و روی گل دوم این تیم هم مقصر بود،نتوانست مثل پارسال عمل کند و افت او محسوس است.

وقتی مرتضی مصدوم شده، شرایط خط دفاعی پرسپولیس هم تغییر کرده و مدافعان این تیم صلابت قبل را ندارند. مرتضی با هوش بالا و قدرت رهبری که داشت، به ستون خط دفاعی پرسپولیس تبدیل شده بود و خیلی موثر کار می‌کرد. با مصدومیت پورعلی‌گنجی پرسپولیس رهبر خط دفاعی اش را از دست داد و غیبت او تقریبا در هر بازی حس می‌شود. پرسپولیس راحت به حریفان موقعیت می‌دهد و این موضوع اصلا برای تیمی که مدعی قهرمانی است،جالب نیست.

پرسپولیس اگر می‌خواهد از عنوان قهرمانی اش دفاع کند، ابتدا باید وضعیت خط دفاعی خودش را بهتر کند و کمتر گل بخورد. غیبت پورعلی‌گنجی به معنای واقعی در پرسپولیس حس می‌شود و هواداران این تیم هم حسرت نبودن این بازیکن را می‌خورند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 117073

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر