بازیکن استقلال به دادگاه احضار شد/ شکایت همسایگان به دلیل پارتی شبانه +عکس

برگزاری مهمانی های شبانه توسط یک بازیکن استقلال او را به دردسر انداخت.

بازیکن استقلال به دادگاه احضار شد/ شکایت همسایگان به دلیل پارتی شبانه +عکس

برگزاری مهمانی های شبانه توسط یک بازیکن استقلال او را به دردسر انداخت.

به گزارش عرشه آنلاین؛ یکی از بازیکنان استقلال علاقه زیادی به برگزاری میهمانی های شبانه دارد و تکرار این موضوع باعث ایجاد دردسر برای او شده است.

یکی از بازیکنان استقلال که ساکن یک مجتمع مسکونی در شهرک غرب است، با برگزاری میهمانی های شبانه، نارضایتی را در همسایه های خود به اوج رسانده تا جایی که پرونده این بازیکن در دادگاه به جریان افتاده است.

شکایت از بازیکن استقلال

ماجرا از این قرار است که یکی از بازیکنان تیم استقلال که ساکن شهرک غرب است به دلیل رفت و آمدهای فراوان به منزلش با شکایت تعدادی از همسایگان محل سکونت خود مواجه شده است. در این ماجرا درگیری هایی بین بازیکن استقلال و یکی از ساکنان محل مورد نظر اتفاق افتاده که منجر به شکایت از وی در دادسرا شده اما در نهایت پرونده به این سمت پیش رفت که اگر مشکلات تکرار شود دوباره پرونده به جریان بیفتد و حالا نیز این پرونده دوباره به جریان افتاده است.

این آپارتمان اجاره است و میهمانی های این بازیکن در این مکان برگزار می شود، منزل اصلی بازیکن استقلال در بلوار فردوس است. در اسنادی که آنا منتشر کرده، استشهادیه ای به چشم می خورد که امضای ساکنین آپارتمان در آن به چشم می خورد.

شکایت همسایگان از بازیکن استقلال

باید منتظر ماند و دید این پرونده به کجا ختم می شود و آیا جواد نکونام در ترکیب خود بار دیگر از این بازیکن استفاده می کند یا خیر.

منبع: خبرگزاری آنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 116451

ارسال نظر