تصمیم جنجالی یحیی گل محمدی برای فسخ قرارداد یاسین سلمانی

یحیی گل محمدی تصمیم مهمی برای فسخ قرارداد دو بازیکن کلیدی اش که در حال حاضر مصدوم هستند گرفته است.

تصمیم جنجالی یحیی گل محمدی برای فسخ قرارداد یاسین سلمانی

یحیی گل محمدی تصمیم مهمی برای فسخ قرارداد دو بازیکن کلیدی اش که در حال حاضر مصدوم هستند گرفته است.

به گزارش عرشه آنلاین؛ مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی از جمله این بازیکنان هستند که ممکن است یحیی گل‌محمدی نخواهد برای آنها در تعطیلات نیم‌فصل جایگزین بیاورد.

پرسپولیس در حال حاضر دو بازیکن مصدوم در اردوی خود دارد که حداقل شش تا هفت ماه دیگر شرایط بازی کردن نخواهند داشت. مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی از جمله این بازیکنان هستند که ممکن است یحیی گل‌محمدی نخواهد برای آنها در تعطیلات نیم‌فصل جایگزین بیاورد. در این مورد باخبر شدیم که سرمربی سرخپوشان تا الان تصمیمی برای خارج کردن نام این نفرات از لیست تیمش ندارد و حتی ممکن است در نیم‌فصل بخواهد قرارداد آنها تمدید شود. واقعیت امر این است که یحیی به هر دو بازیکن اعتقاد دارد و اگر قرار باشد نام آنها را از لیست خارج کند آن وقت هر دو بازیکن در تابستان بازیکن آزاد خواهند شد و پرسپولیس باید برای تمدید قرارداد با آنها مذاکرات جدیدی را آغاز کند.

از این جهت که قرارداد هر دو بازیکن با پرسپولیس تا پایان فصل جاری است. در همین راستا امکان اینکه یحیی از مدیران باشگاهش بخواهد که در زمستان قرارداد این دو بازیکن و برخی دیگر از ستاره‌های پرسپولیس که قراردادشان تا پایان این فصل است، تمدید شود وجود دارد؛ هرچند در شرایط فعلی یحیی با درویش شدیدا به اختلاف خورده و این مساله می‌تواند در خیلی از برنامه‌های یحیی در زمستان تداخل به وجود بیاورد. مگر اینکه تا آن زمان تغییر مدیرعامل را در باشگاه پرسپولیس شاهد باشیم.‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 115221

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر