امباپه: یا امسال به رئال می‌روم یا هیچوقت!

کیلیان امباپه به اطرافیانش گفته است که یا همین تابستان به رئال خواهد رفت یا برای همیشه درهای این تیم به روی او بسته خواهد شد.

امباپه: یا امسال به رئال می‌روم یا هیچوقت!

کیلیان امباپه به اطرافیانش گفته است که یا همین تابستان به رئال خواهد رفت یا برای همیشه درهای این تیم به روی او بسته خواهد شد.

به گزارش عرشه آنلاین، هفته پیش بود که کادنا سر به نقل از یک منبع نزدیک به مدیریت باشگاه رئال مادرید ادعا کرد که این باشگاه از خرید کیلیان امباپه منصرف شده است. رئال مادرید چندین سال به دنبال جذب ستاره فرانسوی بود و دو مرحله به این مهم نزدیک شد اما هر بار بازیکن تصمیم به ماندن گرفت.

در پایان فصل ۲۲-۲۰۲۱ به نظر می‌رسید انتقال امباپه به رئال نهایی خواهد شد اما او در چرخشی ۱۸۰ درجه‌ای و با وجود توافق شفاهی با رئال تصمیم به تمدید قراردادش گرفت.

امباپه در پایان همین فصل نیز قراردادش تمام خواهد شد ولی طبق ادعای مطرح شده، حالا رئال هیچ تمایلی برای خرید او ندارد. اخیرا باشگاه در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که بر خلاف شایعات، هیچ مذاکره‌ای با امباپه نداشته‌اند. گفته می‌شود رئال برای انصراف از خرید امباپه دلایل اقتصادی و ورزشی محکمی نیز دارد. موردی که توسط رسانه‌های فرانسوی رد شده و آن‌ها طرح این شایعه را یک استراتژی هوشمندانه از سوی باشگاه مادریدی تعبیر کرده‌اند.

در همین رابطه دیشب در ال‌چیرینگیتو و به نقل از یکی از اطرافیان امباپه ادعای جدیدی مطرح شد. بر اساس آن، ستاره فرانسوی برای فصل بعد تنها یک هدف دارد و آن‌هم پیوستن به رئال مادرید است. امباپه به اطرافیانش گفته است که به خوبی می‌داند که اگر امسال به رئال نرود، دیگر هرگز فرصت چنین انتقالی را به‌دست نخواهد آورد و برای همیشه از برنامه‌های فلورنتینو پرز خط خواهد خورد. در حال حاضر کیلیان هیچ تمایلی برای تمدید ندارد ولی نمی‌خواهد با صحبت در رسانه‌ها فشار روی خود و باشگاه را افزایش دهد. در واقع او تا پایان فصل از هر اظهارنظری خودداری خواهد کرد و در انتظار فرصت مناسب برای قرارداد با رئال می‌ماند.

منبع: ورزش سه

دیگر رسانه ها

کدخبر: 114386

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر