ساعت بازی فوتبال استقلال - تراکتور در هفته دهم لیگ

استقلالی‌ها آمار خوبی هم در بازی‌های خانگی داشته و تا به الان تمامی بازی‌هایشان در این ورزشگاه را برده‌اند. از همه مهم‌تر اینکه از فصل گذشته تا به الان برابر تراکتور هم آمار خوبی ثبت کرده‌اند. آن‌ها فصل گذشته در هر سه بازی‌ای که با رقیب تبریزی داشتند، دست پر از زمین مسابقه خارج شدند

ساعت بازی فوتبال استقلال - تراکتور در هفته دهم لیگ

​هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز (شنبه) با برگزاری دو دیدار دیگر پیگیری می‌شود که در حساس‌ترین بازی، استقلال، تیم صدرنشین لیگ، از ساعت ۱۶.۲۰ در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور است. استقلال که بعد از چهار برد متوالی هفته گذشته برابر شمس‌آذر قزوین متوقف شده به هر دری خواهد زد تا برنده این بازی خانگی شود؛ دلیلش آن است که فردا دو تیم مدعی لیگ یعنی سپاهان و پرسپولیس قرار است رودرروی هم قرار بگیرند و بدیهی است که سه امتیاز دیدار امروز، می‌تواند تیم نکونام را در وضیت بسیار مناسبی قرار دهد.

استقلالی‌ها البته آمار خوبی هم در بازی‌های خانگی داشته و تا به الان تمامی بازی‌هایشان در این ورزشگاه را برده‌اند. از همه مهم‌تر اینکه از فصل گذشته تا به الان برابر تراکتور هم آمار خوبی ثبت کرده‌اند. آن‌ها فصل گذشته در هر سه بازی‌ای که با رقیب تبریزی داشتند، دست پر از زمین مسابقه خارج شدند. دو بار در لیگ و یک بار در جام حذفی از سد تراکتور عبور کردند. ناگفته پیداست که مهم‌ترین بازی آن‌ها برابر این تیم پرهوادار تبریزی همان دیداری بود که در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با نتیجه عجیب و غریب ۷ بر یک به سود استقلال به پایان رسید. آن شکست، سنگین‌ترین شکست تراکتور در لیگ برتر محسوب می‌شود.

مسئله حالا روشن است تراکتور اگر می‌خواهد از رده چهارمی که این روز‌ها در آن گیر کرده، خودش را تکانی دهد، چاره‌ای به غیر از کسب سه امتیاز این بازی سخت و دشوار ندارد. آن‌ها انگیزه‌ای به اسم انتقام هم دارند که شاید باعث شود با روحیه‌ای مضاعف مقابل رقیب تهرانی قرار بگیرند. استقلال و تراکتور تا به الان ۵۴ بار با هم بازی کرده‌اند که سهم آبی‌پوشان تهرانی ۲۶ برد و سهم تراکتوری‌ها ۱۴ برد بوده است.

منبع فرارو‌

دیگر رسانه ها

کدخبر: 113915

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر