طارمی در یک قدمی پیوستن به اینتر میلان

انتقال مهدی طارمی به اینترمیلان جدی شد.

طارمی در یک قدمی پیوستن به اینتر میلان

انتقال مهدی طارمی به اینترمیلان جدی شد.

به گزارش عرشه آنلاین، بحث انتقال مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، به اینتر بسیار جدی است و او به اولویت این باشگاه تبدیل شده است.

مهدی طارمی در پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی در یک قدمی پیوستن به باشگاه میلان قرار داشت، اما این اتفاق رخ نداد تا حالا پوشیدن پیراهن اینتر او را وسوسه کرده باشد. روزنامه گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که هدف اصلی مدیران اینتر در حال حاضر این است که این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ژانویه سال آینده میلادی به خدمت بگیرند، اما گزینه دوم که جذب او در تابستان است هم همچنان روی میز قرار دارد.

این گلزن ایرانی که تا به حال در ۷۳ بازی ۳۹ گل به ثمر رسانده بدون شک یکی از بازیکنان جذابی است که در تابستان ۲۰۲۴ می‌تواند به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد مورد توجه بسیاری از باشگاه‌ها قرار بگیرد و مدیران پورتو به خوبی از این موضوع مطلع هستند که او حاضر به تمدید قراردادش نیست.

اینتر حالا به کارش سرعت بیشتری داده است و در حال بررسی دقیق شرایط برای ارائه پیشنهاد به باشگاه پورتو است، موضوعی که به جایگاه آن‌ها در ماه ژانویه هم بسیار بستگی دارد. تیم سرجیو کونسیسائو در حال حاضر در جایگاه سوم و پایین‌تر از بنفیکا و اسپورتینگ قرار دارد. آن‌ها در لیگ قهرمانان هم با سه امتیاز پایین‌تر از بارسلونا و هم امتیاز با شاختار دونتسک هستند.

طارمی در مجموع در ۱۰ دیداری که در این دو رقابت انجام داده موفق شده است دو گل به ثمر برساند. باید دید که انتظار پورتو برای فروش او در پنجره زمستانی پس از درخواست ۲۰ میلیون یورویی از میلان در تابستان چه خواهد بود. آیا تخفیفی قائل خواهد د یا بر موضعش تاکید دارد و آیا طارمی فشاری روی باشگاه برای ترک هرچه زودتر آن‌ها خواهد آورد؟

این موضوع که باشگاه اینتر هم هنوز یک جای خالی برای بازیکنانی که از کشور‌های غیر از اتحادیه اروپا به این تیم ملحق خواهند شد دارد و می‌تواند این جای خالی را با طارمی پر کند نکته بسیار مهمی است.

اما نکته جالب اینجاست که این بازیکن در انتظار دریافت پاسپورت پرتغالی است که انتظار می‌رود در چند ماه آینده صادر شود و در این صورت کار انتقال او به اینتر در پنجره تابستانی سال آینده بسیار آسان‌تر خواهد بود.

آرناتوویچ قرار است در ماه نوامبر آماده بازگشت به میادین باشد، اما واضح است که او و الکسیس سانچز در باز کردن دروازه حریفان مشکل دارند و شاید مدیران اینتر چاره‌ای جز این نداشته باشند که طارمی را در همین زمستان در اختیار سیمونه اینزاگی قرار دهند.

آن‌ها گزینه‌های دیگری را هم مانند آرماندو بروخا از چلسی در نظر دارند، اما در حال حاضر این طارمی است که در صدر فهرست این تیم و در صدر بازیکنان مورد علاقه آن‌ها قرار گرفته است. / ورزش سه

دیگر رسانه ها

کدخبر: 110537

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر