خدمت بزرگ قلعه نویی به پرسپولیس و گل محمدی/ 3 حاشیه جنجالی در لیست جدید تیم ملی

لیست جدید قلعه نویی برای تیم ملی حاشیه های زیادی داشته است که بهترین اتفاق را برای پرسپولیس و یحیی گل محمدی رقم زد.

خدمت بزرگ قلعه نویی به پرسپولیس و گل محمدی/ 3 حاشیه جنجالی در لیست جدید تیم ملی

لیست جدید قلعه نویی برای تیم ملی حاشیه های زیادی داشته است که بهترین اتفاق را برای پرسپولیس و یحیی گل محمدی رقم زد.

لیست تیم‌ملی برای فیفادی شهریور عجایب کمی ندارد که مهم‌ترین آن همراهی با خواسته سردار برای حضور در تمرین باشگاهی است.

فهرست تیم ملی فوتبال برای دو دیدار دوستانه برابر بلغارستان و آنگولا درحالی منتشر شد که این لیست با واکنش‌های متفاوتی روبه‌رو شد و حضور برخی نام‌ها و غیبت عده‌ای دیگر در آن توجهات زیادی را به خود جلب کرد و حتی انتقاداتی را هم به همراه داشت.

البته نباید فراموش کرد که امیر قلعه‌نویی تیمش را برای دو دیدار تدارکاتی دور هم جمع کرده و شاید برخی انتخاب‌هایش بیشتر جنبه آزمون و خطا داشته باشد اما درنهایت نباید فراموش کرد که تیم ایران برای حضوری موفق در جام ملت‌های آسیا باید بهترین ستاره‌های فوتبال ایران را در ترکیب خود داشته باشد. علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، محمدرضا اخباری، میلاد محمدی، احسان حاج‌صفی، رامین رضاییان، صادق محرمی، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، علی کریمی، میلاد سرلک، سعید عزت‌اللهی، علی علی‌زاده، وحید امیری، محمد محبی، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش، سامان قدوس، احمد نوراللهی، رضا اسدی، مهدی طارمی و شهریار مغانلو نفرات دعوت‌شده به این اردو هستند.

حضور مغانلو که در لیست قبلی با این توجیه که ظاهرا به دلیل مسائلی غیرفوتبالی خط خورده بود و این بار دوباره در فهرست قرار گرفته از نکات جالب ماجراست. کنعانی نیز به دلیل اخراجش در فینال تورنمنت کافا و رفتارهای عجیبش پس از دریافت کارت قرمز در این لیست نیست و سردار آزمون هم با این توضیح که مصدوم بوده، هنوز شرایط حضور در بازی را ندارد و می‌خواهد در تمرینات رم حاضر شود، از فهرست تیم خط خورده است.

سامان قدوس هم پس از اینکه مدتی بدون تیم بود و دوباره به برنتفورد برگشت از سوی قلعه‌نویی دعوت شده و جالب اینکه علی علی‌زاده، انتخاب عجیب ژنرال در اردوی قبلی باز هم در میان نفرات دعوت شده است. همچنین پس از حواشی زیادی که بر سر خدمت سربازی میلاد سرلک به وجود آمد درنهایت این بازیکن هم توسط قلعه‌نویی دعوت شد تا مشکل هافبک سرخ‌ها برای ادامه حضور در پرسپولیس در فصل جاری فعلا حل شود.

منبع: فرهیختگان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 104256

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر