نکونام از مهدی قائدی جدید در استقلال رونمایی کرد/ چه می‌کنه این بازیکن!

نکونام  از مهدی قائدی جدید در استقلال رونمایی کرد/ چه می‌کنه این بازیکن!

یکی از مهره های استقلال که در دیدار با استقلال خوزستان بهتر از سایرین ظاهر شد شباهت های زیادی با مهدی قایدی داشت.

حضور مهرداد محمدی از ابتدا در ترکیب استقلال نوید ورود یک مهره تازه نفس به جمع آبی پوشانی را می داد که پس از جدایی محمد محبی و مهدی قایدی خلاء نبودن این دو را به وضوح حس می کردند.

نکته جالب توجه جثه و سبک بازی مهرداد محمدی با مهدی قایدی است که او نیز در پست وینگر پابه توپ است و توانایی عبور از بازیکن روبرویی اش را دارد. گرچه این بازیکن قدرت دریبلینگ بالای مهدی قایدی را ندارد اما در بحث برهم ریختن توازن در سازمان خط دفاعی حریف یک مهره تأثیرگذار برای استقلال به شمار می رود. او در دیدار با استقلال خوزستان دقیقا همان کاری را کرد که اگر مهدی قایدی هم بود انجام می داد. دویدن به چپ و راست و قرار گرفتن در زوایای کور مدافعان از جمله خصوصیات بازی مهرداد محمدی بود که در نهایت نیز توانست از همین مسیر به گل برسد.

مرور دوباره صحنه گل استقلال نشان می دهد او در حالی از بین ۴ مدافع استقلال خوزستان ظاهر می شود که کمتر کسی انتظار بودنش مهرداد محمدی در آن نقطه را داشت. او آمد و با قامت کوتاهش ضربه سر زد و گل سه امتیازی را تقدیم نکونام و هواداران کرد. زدن یک گل و ایجاد چند موقعیت برای هم تیمی ها در اولین بازی که محمدی در ترکیب اصلی به میدان آمده بود اتفاق خوبی بود که قطعا می تواند نویدبخش ورود یک مهدی قایدی تازه در ترکیب استقلال را به هواداران بدهد. به ویژه در آستانه دیدار هفته پنجم و رویارویی با پرسپولیس.

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 103694

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر