شوک بزرگ به نکونام/ ترس به دل استقلالی ها افتاد

احتمال دارد بازی بین استقلال و ملوان انزلی بدون تماشاگر برگزار شود که این شوک بزرگی به نکونام وارد کرد.

شوک بزرگ به نکونام/ ترس به دل استقلالی ها افتاد

احتمال دارد بازی بین استقلال و ملوان انزلی بدون تماشاگر برگزار شود که این شوک بزرگی به نکونام وارد کرد.

کاروان استقلال قبل از سفر به آبادان نگران اتفاق مهمی است که شاید در تهران برایشان رقم بخورد

استقلال پنجشنبه شب مهمان صنعت نفت آبادان خواهد بود و کاملاً بدیهی است که تمام فکر و ذکر بازیکنان و مربیان این تیم در حال حاضر معطوف به مسابقه نخست فصل جدید باشد اما از قرار معلوم آنها دغدغه‌های دیگری هم دارند!

استقلال هفته آینده در ورزشگاه آزادی اولین مسابقه خانگی این فصل خود را مقابل ملوان بندر انزلی برگزار می‌کند و در شرایط عادی باید همه چیز جهت حضور تماشاگران این تیم داخل استادیوم و ابراز حمایت آنها نسبت به جواد نکونام و شاگردانش فراهم می‌شد ولی بی‌تماشاگر اعلام شدن بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک تمام رشته‌های استقلالی‌ها را هم می تواند پنبه کند.

روز سه شنبه و قبل از آغاز تمرین استقلال این شایعه میان بازیکنان آبی پوش دهان به دهان چرخید که احتمال دارد مسابقه هفته بعد استقلال برابر ملوان انزلی نیز دقیقاً به سرنوشت مسابقه این هفته پرسپولیس دچار شود و تماشاگران اجازه حضور در استادیوم را نداشته باشند! اتفاقی که قطعاً به ضرر استقلال تمام می‌شود و البته لطف بزرگی به ملوان و مهدی تارتار خواهد کرد.

البته در این رابطه هفته بعد تصمیم گیری می‌شود ولی ترس آن در دل استقلالی‌ها افتاده چون پرسپولیس ۲۴ ساعت قبل از برگزاری مسابقه تماشاگرانش را از دست داد و این اتفاق می‌تواند برای استقلال هم رخ بدهد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 100631

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر