استقلال در بحران/ سعید مهری هم از تور استقلال پرید

توافق میان استقلال و سعید مهری روی هوا رفته است و آبی پوشان بمب خود را برای بازی با صنعت نفت آبادان به همراه نخواهند داشت.

استقلال در بحران/ سعید مهری هم از  تور استقلال پرید

توافق میان استقلال و سعید مهری روی هوا رفته است و آبی پوشان بمب خود را برای بازی با صنعت نفت آبادان به همراه نخواهند داشت.

استقلال در هفته نخست و در مصاف با صنعت نفت قادر به استفاده از یک بازیکن داخلی نخواهد بود.

از اردوی تیم استقلال خبر می رسد، این تیم هنوز با سعید مهری توافق نکرده است و اگر در یکی دو روز آینده توافقی دراین زمینه صورت نگیرد، تیم استقلال بدون این بازیکن برای بازی با صنعت نفت راهی آبادان می شود.

سعید مهری ماه قبل قرارداد خود را با تیم استقلال فسخ کرد و در حالی که گفته شد قرار است راهی تیم آپوئل قبرس شود، به تمرینات تیم آبی برگشت. حضور دوباره او در ترکیب تیم منوط به این است که قرارداد جدیدی را با استقلال منعقد کند که تاکنون در این زمینه توافقی صورت نگرفته است. با این شرایط شانس حضور سعید مهری در ترکیب استقلال در بازی با صنعت نفت آبادان کم است.

باشگاه استقلال و در راس آن علی خطیر برای افزایش قرارداد این بازیکن مقاومت می کنند و سعید مهری که به لطف ارائه بازی های خوب به اردوی تیم  ملی هم دعوت شده است، حاضر نیست با ارقام فصل گذشته برای آبی ها بازی کند.

پیشنهاد باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد عارف غلامی را هم از اردوی آبی ها فراری داده است. به نوعی می توان گفت شرایط در استقلال پیچیده است و مصائب لحظه به لحظه بیشتر می شود. استقلال در پست حمله خرید نداشته است و اگر قرار باشد بازیکنان کلیدی فصل گذشته را از دست دهد، شرایط برای نتیجه گیری سخت و سخت تر می شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 100544

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر