معاون رئیسی : بروید جنوب تهران خرید کنید | احمدی نژاد هم می گفت بیایید از سرکوچه ما خرید کنید / ویدئو

محمد مخبر در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره گرانی اظهار کرد: بروید جنوب تهران خرید کنید، قیمت مناسب است!

معاون رئیسی : بروید جنوب تهران خرید کنید |  احمدی نژاد هم می گفت بیایید از سرکوچه ما خرید کنید / ویدئو

محمد مخبر در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران  درباره گرانی اظهار کرد:  بروید جنوب تهران خرید کنید، قیمت مناسب است! 

معاون اول رئیس جمهور در پایان در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا خرید می‌رود یا خیر، تصریح کرد: همه خریدهای منزل را خودم انجام می‌دهم. در جنوب شهر خرید می‌کنم. هر کسی لاکچری زندگی می‌کند، باید هزینه‌اش را بپردازد.

معاون اول رئیس جمهور با بیان این که به لحاظ کالای اساسی، جزء کشورهایی هستیم که کالاهای اساسی بدون هیچ اختلالی تأمین و توزیع شده است؛ گفت: امیداریم برنامه تصویب قیمت ها را داشته باشیم. همکاری مردم بسیار خوب بوده است. مردم با فرهنگ بالایی عمل کردند. کشورهای اروپایی رفتند فروشگاه‌ها را غارت کردند. سهیمه بندی کردند، اما مردم ما همکاری داشتند و دولت تدبیر دیده بود، کمبود هیچ کالایی را نداشتیم. تغییر قیمت باعث شد کالاها فقط و فقط کمی دیر برسد. امیدار به تثبیت قیمت‌ها هم هستیم.

اول بهمن سال ۸۵ بود که محمود احمدی‎نژاد با یک ماه و نیم تاخیر لایحه بودجه سال بعد را به مجلس آورد. همان روزی که او از کنترل قیمت اجناس سخن گفت و از ارزان بودن گوجه فرنگی در محل زندگی‎اش خبر داد.

احمدی‌نژاد پس از ارائه لایحه بودجه در سخنانی از تریبون پارلمان گفت: یکی از موفقیت‌های دولت، کنترل نرخ تورم بوده که این رقم را ما نسبت به سال‌های قبل کنترل کرده‌ ایم و به رقم ‌1 / ‌12 درصد رسیده است.

وی گفت: یکی از دوستان به من می‌گفتند که ما شاهدیم که کالاهای مصرفی افزایش پیدا کرده و مثلا گوجه فرنگی کیلویی ‌2 هزار تومان است که در این هنگام نمایندگان مجلس فریاد زدند کیلویی ‌3 هزار تومان.

احمدی‌نژاد خطاب به نمایندگان ادامه داد: بیایید از تره‌بار نزدیک خانه ما خرید کنید، چرا از جاهای گران خرید می‌کنید؟

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 23750

ارسال نظر