خودرویی که بیت کوین و اتریوم استخراج می‌کند + تصاویر

مشتریان این خودرو می‌توانند آن را با مبلغ حداقل ۲۱ هزار ۴۹۵ دلار پیش خرید کنند.

خودرویی که بیت کوین و اتریوم استخراج می‌کند + تصاویر

 تست درایو خودروی الکتریکی که قابلیت استخراج ارز دیجیتال را دارد، انجام شد.

در ماه اکتبر(مهر-آبان)، شرکت خودروسازی کانادایی، Daymak مدعی شد که در حال ساخت یک خودروی برقی سه چرخ است و این خودرو در زمان توقف، بیت کوین، اتریوم یا دوج کوین را استخراج می کند. در نهایت، ادعای شرکت واقعی از آب درآمد و به صورت آزمایشی این خودرو، مورد ارزیابی قرار گرفت.

اسپیریتوس

Mike Chow، معاون تحقیق و توسعه شرکت Daymak اعلام کرد که تست درایو اولیه خودرو تمام الکتریکی اسپیریتوس ۳ چرخ انجام شده است. وی، ویدیویی را در این خصوص در YouTube و LinkedIn به اشتراک گذاشته است.

اسپیریتوس

در این ویدئو، خودروی قرمز رنگی که با برگ افرای پرچم کانادا مزین شده است، در برخی از خیابان ها و پارکینگ های نسبتاً خالی حرکت می کند. به عبارت دیگر، این خودرو واقعی است و از لحاظ تمامی جوانب، استاندارد دیده می شود. با این حال، فعلا مشخص نیست که این خودرو طبق مشخصات منتشر شده از جانب شرکت خودروساز، ساخته شده است یا خیر.

خودرو اسپیریتوس، یک خودروی برقی دو سرنشینه با ویژگی‌ رانندگی خودران اختیاری است. علاوه بر آن، اتصال Wi-Fi، AC، سیستم استریو با ۱۲ بلندگو، پنل‌های خورشیدی برای شارژ آن از ویژگی های منحصر به فرد این خودرو است. تمامی این قابلیت ها در جهت راحتی و آسودگی محض سرنشین در رفت و آمد های روزانه طراحی شده است.

مشتریان احتمالی این خودرو می توانند آن را با مبلغ حداقل ۲۱ هزار ۴۹۵ دلار پیش خرید کنند. بنا بر اعلام شرکت Daymak، تحویل این خودرو در سال ۲۰۲۳ آغاز می شود.

فعلا اطلاعاتی در زمینه استخراج رمزارز شیبا اینو به وسیله این خودرو سه چرخ منتشر نشده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 5996

ارسال نظر