واکنش معاون وزیر به سخنان جنجالی‌اش درباره اینستاگرام

شرکت ملی پست در این سال‌ها نشان داده که خود را حامی کسب و کارهای فضای مجازی می‌داند و بر خود لازم می‌داند حمایت‌های لازم برای رشد و توسعه کسب و کارهای مجازی را به عمل بیاورد، چرا که توسعه کسب و کار مجازی، موجبات رونق کسب و کار و فعالیت پست را هم ایجاد خواهد کرد.

واکنش معاون وزیر به سخنان جنجالی‌اش درباره اینستاگرام

مدیرعامل شرکت ملی پست می‌گوید: متاسفانه صحبت‌های من به صورت کامل منتشر نشد.

محمود لیائی، مدیرعامل شرکت ملی پست و معاون وزیر ارتباطات در واکنش به نقل قول منتسب به وی در خصوص اینکه مردم از قبل نباید از اینستاگرام استفاده می‌کردند، گفت: متاسفانه صحبت‌های من به صورت کامل منتشر نشد و همین موجبات سوء‌استفاده از صحبت‌ها را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: هشدار عجیب معاون وزیر به مردم و کسب‌وکارها | نباید اصلا از اینستاگرام و واتساپ استفاده می‌کردید!

آنچه مطرح کردم این بود که پلتفرم‌های خارجی که قوانین کشورها را رعایت نمی‌کنند منطقا شرایط پایداری برای فعالیت ندارند و ممکن است در شرایط مختلف با دستور مراجع ذیصلاح امنیتی با محدودیت هایی روبرو شوند و به همین دلیل نمی‌توانند بستری مناسب برای فعالیت‌های اقتصادی باشند.

وظیفه ذاتی دولت و هدف آن، حمایت از کسب و کارها از جمله در فضای مجازی است.

شرکت ملی پست در این سال‌ها نشان داده که خود را حامی کسب و کارهای فضای مجازی می‌داند و بر خود لازم می‌داند حمایت‌های لازم برای رشد و توسعه کسب و کارهای مجازی را به عمل بیاورد، چرا که توسعه کسب و کار مجازی، موجبات رونق کسب و کار و فعالیت پست را هم ایجاد خواهد کرد./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 47671

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر