تحلیل کاربردی برای خریداران شیبا و دوج کوین | شیبا بهتر است یا دوج کوین؟

اخیرا بزرگ‌ترین خبری که توسط ایلان ماسک اعلام شد این بود که خدمات پرداخت را با دوج کوین را راه اندازی کرده است تا ببیند چه اتفاقی پیش خواهد آمد.

تحلیل کاربردی برای خریداران شیبا و دوج کوین | شیبا بهتر است یا دوج کوین؟

ارزهای دیجیتال پیشرو مانند دوج کوین DOGE و شیبا اینو Shiba Inu از نظر پذیرش توسط شرکت‌های خرده‌فروشی بزرگ در حال گسترش هستند و همچنین در صرافی‌های بزرگ در سراسر جهان در حال لیست شدن هستند ولی نکته جالب اینجا است که از نظر قیمت هیج رشدی نداشته اند ولی پذیرش بالاست. به ویژه، DOGE و سایر رمزارزها توسط غول بازی Nexon هم پذیرفته شده اند.

شیباSHIB اکنون توسط تعدادی از خرده فروشان بزرگ، از جمله Flexa (که تقریباً ۴۰۰۰۰ فروشگاه خرده فروشی در ایالات متحده را پوشش می دهد)، Gamestop، Nordstorm و Bed Bath & Beyond پذیرفته شده استعلاوه بر این، شاید بزرگ‌ترین خبر اخیراً توسط ایلان ماسک اعلام شد این بود که خدمات پرداخت را با دوج کوین را راه اندازی کرده است تا ببیند چه اتفاقی پیش خواهد آمد.

هر دو میم کوین معروف Dogecoin و SHIB توسط صرافی هندی پیشرو Uncoin پذیرفته شده وشیبا SHIB نیز به تازگی در یک صرافی بزرگ در تایوان، به نام BitoEX وبزرگترین صرافی اسپانیایی Bit۲Me نیز لیست شده است./ ارز دیجیتال

دیگر رسانه ها

کدخبر: 4585

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر