علت اختلال سراسری در اینترنت و قطعی گسترده اینترنت همراه و ثابت + عکس

اختلال اینترنت پیش آمده امروز در برخی مناطق تهران ناشی از اتصالی برق منجر به آتش‌سوزی در مرکز LCT بوده است

علت اختلال سراسری در اینترنت  و قطعی گسترده اینترنت همراه و ثابت + عکس

کاربران اینترنت در ایران می گویند از صبح جمعه ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۰ با اختلالات فراوانی در اینترنت روبرو شده اند.اینترنت دچار اختلال شده و بسیار از سایت ها و پایگاههای اطلاع رسانی دچار اختلال شده اند . گفته می شود در شبکه زیر ساخت اختلال ایجاد شده است .هنوز علت دقیق این مساله مشخص نیست .خدمات بسیاری از ارایه دهندگان اینترنت نیز قطع شده است .اینترنت اپراتورهای همراه اول، شاتل، مبین نت و... هم اکنون دچار قطعی هستتد.برخی شایعه ها در باره خرابکاری در شبکه اینترنت کشور رد شده است

 اختلال سراسری در اینترنت امروز باعث مشکلات زیادی برای کاربران شد. آنطور که گزارشهای مختلف از استانها به خبرآنلاین رسیده، در برخی استانها اشتراک اینترنت خانگی با کندی و قطعی فراوانی همراه است. همچنین اینترنت ارائه شده از سوی شرکتهای مختلف دارای شرایط مشابهی است.

اختلال در اینترنت

کاربران موبایل هم می گویند اینترنت ارائه شده از سوی دو اپراتور اصلی موبایل در کشور از صبح جمعه با اختلال و کندی همراه بوده است.

برخی گزارشها همچنین می گوید دسترسی به سایتهای خارج از کشور و شبکه های اجتماعی برای برخی کاربران محدود شده و عملا آنها تنها به سایتهایی که میزبان در داخل کشور دارند، دسترسی پیدا کرده اند.

 قطعی گسترده اینترنت همراه و ثابت در تهران و کرج

برخی مخاطبان از قطعی گسترده اینترنت همراه و ثابت در تهران و کرج خبر می دهند.

براساس این گزارش ها اینترنت اپراتورهای همراه اول، شاتل، مبین نت و... هم اکنون دچار قطعی هستتد.

اختلال در اینترنت

قطعی گسترده اینترنت در تهران و کرج | آتش‌سوزی دلیل اصلی بوده است

 

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی سالم، مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در توییتر خود با تایید این موضوع نوشت: «اختلال جزئی اینترنت پیش آمده امروز در برخی مناطق تهران ناشی از اتصالی برق منجر به آتش‌سوزی در مرکز LCT بوده است که به سرعت برطرف شده و سیستم پشتیبان سریعا جایگزین شده است.»درحالی که مهدی سالم از برطرف شدن این مشکل سخن به میان آورده است، اما همچنان کاربران اختلال شدید و ادامه‌دار بر روی برخی سرویس‌های اینترنت وجود دارد.

ایسنا نیز در این زمینه نوشت: برخی مخاطبان از قطعی گسترده اینترنت همراه و ثابت در تهران و کرج خبر دادند که طبق آن، اینترنت اپراتورهای همراه اول، شاتل، مبین نت و... دچار قطعی شده بود.

ظاهرا این اختلال فنی بوده و به علت قطع برق در بخشی از یکی از مراکز LCT شرکت ارتباطات زیرساخت در منطقه خیابان کردستان، اتفاق افتاده بود و ظاهرا اکنون مشکل حل و سیستم پشتیبان سریعا جایگزین شده است.

شاید لازم باشد مشترکین شبکه تلفن همراه برای دسترسی مجدد به سرویس، یکبار گوشی موبایل خود را خاموش و سپس روشن کنند.

اختلال در اینترنت

علت اصلی و جزییات دقیق این موضوع از مسوولان مربوطه در حال پیگیری است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 10548

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناشناس

        از روز پنجشنبه تا الان یعنی جمعه وضع همینه

      ارسال نظر