اقدام جنجالی لیلی رشیدی با انتشار عکس بی حجاب با پدرش

لیلی رشیدی با انتشار پست اینستاگرامی حمایت خود از رامبد جوان نگار جواهریان و ستاره اسکندری را اعلام کرده و نوشته است: دوستان عزیز من و هنرمندان خوب ایران ما همیشه در کنار هم هستیم.

اقدام جنجالی  لیلی رشیدی با انتشار عکس بی حجاب با پدرش

لیلی رشیدی با انتشار پست اینستاگرامی حمایت خود از رامبد جوان نگار جواهریان و ستاره اسکندری را اعلام کرده و نوشته است: دوستان عزیز من و هنرمندان خوب ایران ما همیشه در کنار هم هستیم.

به گزارش عرشه انلاین لیلی رشیدی در ابتدا با انتشار پستی، حمایت خود از رامبد جوان، نگار جواهریان و ستاره اسکندری را اعلام کرده و نوشته است: «دوستان عزیز من و هنرمندان خوب ایران، ما همیشه در کنار هم هستیم».

پست اینستاگرام لیلی رشیدی درباره نگار جواهریان وستاره اسکندری پست اینستاگرام لیلی رشیدی درباره نگار جواهریان وستاره اسکندری

چند ساعت بعد هم این سلبریتی که سابقه حمایت جدی از روحانی در انتخابات سال ۹۶ را در کارنامه اش دارد و برای افرادی نظیر نسرین ستوده، از فعالان فتنه هم پست های حمایتی گذاشته است، تصاویر بدون حجاب خود را منتشر کرده و امکان نظردهی برای کاربران هم مسدود کرده است که طبق ادعای برخی کاربران فضای مجازی به نظر می رسد این عمل عجیب رشیدی در راستای حمایت از ستاره اسکندری و نگار جواهریان انجام شده است.

پست اینستاگرام لیلی رشیدی

ایشان ساعاتی قبل به بهانه مهساامینی با منتشر کردن یک پست به طور رسمی حجابش را برداشت.لیلی رشیدی دختر مرحوم داوود رشیدی می باشد که در سال ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمده است بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر کشور می باشد و در رشته مترجمی زبان فرانسه فارغ التحصیل شده است.

لیلی رشیدی فرزند داوود رشیدی و احترام برومند می باشد و همسر سابق نیما بانکی بوده است.او یک فرزند به نام سینا دارد.لیلی رشیدی در ۳۱ تیر سال ۵۲ در تهران به دنیا آمده است و با مجموعه تلویزیونی تا به تا که در دهه ۷۰ برای بچه ها ساخته شده بود معروف شد.

لیلی رشیدی فعالیت حرفه‌ای خودش را از سال ۱۳۶۲ آغاز کرده است.نیما بانکی کارگردان تبلیغات و بازیگر همسر سابق لیلی رشیدی بوده است.لیلا حاتمی از دوستان صمیمی خانم رشیدی میباشد.لیلی رشیدی زمانی که ۱۸ سال سن داشت در فیلمی به نام دلشدگان که کاری ساخته علی حاتمی بود کارش را در سینما شروع کرد.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 55809

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر