سخنان جنجالی رضا کیانیان: روزنامه جوان! از ما عصبانی باش

گوش کردن بیاموزید! سال ۸۸ سکوت میلیونی را نشنیدید. ۹۸ اعتراض فقرا و جوانان را نشنیدید. و حالا دهه هشتادی ها به میدان آمده اند. و حقوق شان را می‌خواهند. کسانی که در دامان خودتان بزرگ کردید و در کودکستان ها و دبستان ها و دبیرستان های خودتان آموزش و پرورش شان دادید. باز هم خودتان را به نشنیدن بزنید!

سخنان جنجالی رضا کیانیان: روزنامه جوان! از ما عصبانی باش

رضا کیانیان، بازیگر سینما با انتشار متنی با عنوان «چند نکته درباره تیتر امروز روزنامه جوان» نوشت: 

*شما سال‌هاست می کوشید کلمه «سلبریتی» را مخدوش کنید. ولی نتوانستید! ما می‌دانیم که چقدر دوست دارید سلبریتی ها طرفدار شما باشند و افسوس می‌خورید! البته شما چندتایی سلبریتی مثل آقای حسن عباسی دارید ولی به‌دردبخور نیستند! خودتان هم می‌دانید.

بیشتر بخوانید: واکنش کنایه‌آمیز رضا کیانیان به فوت مهسا امینی

* سلبریتی کسی‌ست که با زحمتِ خودش معروف شده و عده ای از مردم دوستش دارند. یعنی بدون بخشنامه و دستور و انتصاب…

اما شما همه، با بخشنامه و انتصاب به جایی رسیدید! و  هر لحظه می‌شود با یک امضا جایگاهتان را از شما گرفت،  و جای دیگری نصب تان کرد و یا نکرد!

اما سلبریتی را نمی‌شود از جایش تکان داد. شما آب روانید و سلبریتی ریگ ته جوی است. سلبریتی ماندگار است. 

* شما مسؤل اعتراض‌های خیابانی هستید.  شما نماینده مردم نیستید. برعکس مردم از شما حقوق شان را می خواهند. حقوقی که از ایشان نقض و سلب کردید.

این شمایید که باید پاسخ‌گو باشید.

این شمایید که به جای پاسخ دستگیر می‌کنید. این شمایید که شلیک می کنید. طبق گفته ی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، این شمایید که تخریب می کنید و آتش می زنید و این شمایید که باید خسارات جانی و مالی مردم را بپردازید. نه سلبریتی‌ها.

* شما مهسا امینی را دستگیر کردید و جسد بی‌جانش را تحویل دادید! 

شما به دروغ گفتید مهسا بیماری‌های زمینه ای داشته. شما گفتید خون مهسا رقیق بوده و از گوشش بیرون زده! این شمایید که سینما گران، نویسندگان و هنرمندان را به زندان می افکنید! این شمایید که دوستداران محیط زیست را به زنجیر کشیدید! شما شایعه می‌سازید! شما تفرقه می اندازید! شما قدرت دارید!

ابزار قدرت در دستان شماست! 

سلبریتی از کجا این همه دار و درفش دارد؟ سلبریتی در دل مردم خانه دارد. که شما ندارید این است که برنمی‌تابید و حسودی می کنید. بدانید! با دروغ گویی و جّو سازی در دل مردم راه پیدا نمی کنید! 

* گوش کردن بیاموزید! سال ۸۸ سکوت میلیونی  را نشنیدید. ۹۸ اعتراض فقرا و جوانان را نشنیدید. و حالا دهه هشتادی‌ها به میدان آمده اند. و حقوق شان را می‌خواهند. کسانی که در دامان خودتان بزرگ کردید و در کودکستان ها و دبستان‌ها و دبیرستان های خودتان  آموزش و پرورش شان دادید. باز هم خودتان را به نشنیدن بزنید! 

سلبریتی ها از جنس مردم و در میان مردم اند. همین شما را عصبانی کرده.

 روزنامه جوان! از ما عصبانی باش.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 44197

  • ناشناس

    سلام و عرض احترام
    بدون تعصب و بیطرف عرض می کنم بجز تعداد اندک از هنرپیشه ها بقیه اصلا هنر مند نیستند ، سواد ندارند و مایه خجالت و سرشکستگی ایران عزیزمان هستند . جناب آقا که در فیلم امام علی نقشتان را بخوبی بازی کردید و از سفره امیرالمومنین به شهرت رسیدید بنده بعنوان بیننده تولیدات سینما و تلویزیون با نظر شما مخالفم .

  • ناشناس

    ممنون آقای کیانیان. حرف حق را زدید. پیروز باشیم

  • ناشناس

    شما دیگه چرا از مهسا امینی دفاع میکنید. واقعاً جای تأسف داره مملکت مارو یه مشت کومله ودموکراتی پر کردن همیشه دعا میکردم کاش همه ی ما ولایتو قبول داشتیم وحضرت علی (ع)رو تنها نمی‌داشتیم آقای کیانیان شما که شیعه هستید چرا؟

ارسال نظر