آواز خوانی علی نصیریان با شعر شهریار | پیرم و گاهی دلم یاد جوانی می‌کند + ویدئو

ببینید: اجرای شعر شهریار توسط علی نصیریان/ پیرم و گاهی دلم یاد جوانی می‌کند

آواز خوانی علی نصیریان با شعر شهریار | پیرم و گاهی دلم یاد جوانی می‌کند + ویدئو

علی نصیریان، بازیگر پیشکسوت سینما که در سال‌های اخیر در برنامه‌های مختلف تلویزیونی به خوانندگی پرداخته است، در قالب یک موزیک ویدئو، اثری به آهنگسازی پشنگ کامکار را اجرا کرد. استاد نصیریان در این ویدئو شعر معروف شهریار با نام "یاد جوانی" را اجرا می‌کند.

 
پشنک کامکار دراین باره می گوید :
چندی پیش همسرم #سودابه_سالم در تلفن همراهش صدای #استاد_شهریار را برایم پخش کرد که می خواند: پیرم و گاهی دلم یاد جوانی می کند در همان لحظات صدای شهریار تاثیر بسیار عمیقی بر من گذاشت ساعتی نگذشت که قلم به دست کنار #سنتور اکثر #ابیات را همانطور که می شنوید نوشتم! پس از شکل گیری ملودی ها و مقدمه از برادر هنرمندم #ارسلان_کامکار برای تنظیم این قطعه دعوت کردم او هم استادانه کارش را انجام داد.
برای اجرای ساده، صمیمی و با احساسِ این #تصنیف اولین هنرمندی که به ذهنم رسید استاد #علی_نصیریان بود هم صدایشان گرم و زیباست هم تجربه خواندن #آواز داشتند و البته قبلا هم چند بیتی از ایشان شنیده بودم و به دلم نشسته بود. از همه مهمتر درکِ عمیق و بیان اصیل در اجرای شعر استاد شهریار در ذهن من با صدای ایشان شکل گرفته بود. خوشبختانه ایشان هم به گرمی پیشنهادم را پذیرفتند. برای اجرا و ضبط قطعه از صدای گرمِ دستانِ برادرانِ هنرمندم #اردشیر_کامکار ،#ارژنگ_کامکار و #ارسلان_کامکار همچنین تلاش پسران عزیزم #نیریز_کامکار و #سیاوش_کامکار کمک گرفتم. #مهرداد_عالمی عزیز هم ویلنسل آن را اجرا کرد. کار‌ را پسرم سیاوش در استودیو جدیدش ضبط و میکس کرده و دوستانش در رسانه هفدانگ زحمت تولید این ویدیو را کشیده اند که دست همگی را به گرمی میفشارم. امیدوارم که این کار به دل شما همراهان عزیز بنشیند.
 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 2019

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر