جدیدترین رابطه برد پیت لو رفت! + عکس

برد پیت و دی رامون روز شنبه در دوازدهمین جشن سالانه هنر در لس آنجلس شرکت کردند که حکایت از رابطه جدید این بازیگر دارد.

جدیدترین رابطه برد پیت لو رفت! + عکس

 برد پیت و دی رامون روز شنبه در دوازدهمین جشن سالانه هنر در لس آنجلس شرکت کردند که حکایت از رابطه جدید این بازیگر دارد.

به گزارش عرشه آنلاین، برد پیت ۵۹ ساله و دی رامون ۳۲ ساله روز شنبه در دوازدهمین جشن سالانه هنر+فیلم «LACMA» در لس آنجلس شرکت کردند، اما با هم عکس نگرفتند.

در این مراسم , به ریاست مشترک اوا چاو، متولی LACMA و لئوناردو دی کاپریو, از دیوید فینچر فیلمساز تجلیل شد که پیت به او ادای احترام کرد. پیت در چندین فیلم فینچر از جمله Se۷en (۱۹۹۵)، Fight Club (۱۹۹۹) و The Curious Case of Benjamin Button (۲۰۰۸) بازی کرده است.

یک منبع نزدیک به دی رامون در اواخر ژوئیه به پیپل گفت: «آنها رابطه عالی دارند,  زیرا رابطه آنها هنوز بسیار قوی پیش می رود.این دو نفر در این تابستان زمان زیادی را با هم سپری کرده‌اند،  واقعاً از همراهی یکدیگر لذت می‌برند و به یکدیگر علاقه زیادی دارند. این برای هر کسی که آنها را با هم ببیند, مشخصه.»

برد پیت و رامون

پیت و دی رامون قبلاً در انظار عمومی با هم دیده شده بودند که در نوامبر سال گذشته در کنسرت لس آنجلس آغاز شد. در آن زمان، منابع به پیپل گفتند که این دو قبل از آن «چند ماه» با هم رابطه داشتند. د رامون از طریق یک دوست مشترک با پیت آشنا شده بود.

پیت قبل از د رامون و از زمان جدایی‌اش از آنجلینا جولی در سال ۲۰۱۶، با امیلی راتایکوفسکی و نیکول پوتورالسکی رابطه داشت.

در همین حال، دی رامون قبلاً با پل وسلی ستاره سریال خاطرات خون آشام در ارتباط بود که پس از سه سال زندگی مشترک در ماه می ۲۰۲۲ بی سر و صدا از او جدا شد.

منبع: سینماونیز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 113953

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر