معرفی بهترین سریال های تلویزیون و شبکه نمایش خانگی در آبان 1402

چکیده : جذابترین سریال های در حال پخش و یا آماده پخش آبان 1402 را در این مطلب می توانید بخوانی

 

به گزارش پارت نیوز؛ در طول آبان ماه ۱۴۰۲ سریال های زیادی در رسانه ملی و شبکه نمایش خانگی به نمایش در خواهند آمد یا ادامه خواهند داشت.

در این میان تصمیم گرفتیم ۵ سری از بهترین سریال های این ماه آّان را به شما خوانندگان گرامی در رسانه پارت نیوز معرفی کنیم.

سریال سرزمین مادری

سرزمین مادری مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی کمال تبریزی و نویسندگی علیرضا طالب زاده محصول سال ۱۳۹۲ است که به بررسی وقایع سیاسی ایران از سال ۱۳۲۰ تا انقلاب ۱۳۵۷ در بستر زندگی یک نوجوان می پردازد و در آن سال ها و پس از ۱۰ بهمن توقیف شد. این سریال به زودی در رسانه ملی پخش خواهد شد.

کمال تبریزی یکی از کارگردانان بزرگ و مشهور سینما و تلویزیون است. بسیاری از آثار فاخر و جذاب این کارگردان از جمله؛ لیلی با من است، مارمولک و شهریار به عنوان طرفداران بسیاری درج شده اند.

هدف این مجموعه به تصویر کشیدن رویدادها و روندهای اجتماعی، سیاسی و تاریخی بین سال های 1320 تا 1357 هجری قمری است. در آذرماه 1392 اولین قسمت از سریال سرمین کوهن از شبکه سه سیما پخش شد و سرانجام پس از سه قسمت به دلیل توهین به بختیاری ها و تحریف تاریخ پخش سریال متوقف شد.

سریال زخم کاری 2

زخم کاری 2 دومین سریالی است که در لیست بهترین سریال های ماه آبان در رسانه پارت نیوز برای شما خوانندگان عزیز معرفی می کنیم. جایی که «در غیاب مالک، اینک مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می رسند و این آغاز هرج و مرج تازه است... هنوز بوی خون به مشام می رسد!» با توجه به حفظ جذابیت، کامل داستان فصل دوم زخم اعلام نمی شود، اما اگر بخواهیم کمی بر اساس پایان فصل اول تصور کنیم و فصل دوم را در ذهن خود نمایان کنیم، باید منتظر سریال  جذابی باشیم. زنده ماندن از ضربات چاقو، غرش و انتقام او از مافیا که عموی فرزندانش هان برای ما ترتیب داده بود.

بازیگران و نقش های فصل دوم سریال زخم کاری

این افراد ستاره های فصل دوم سریال «زخم کاری» هستند. جواد عزتی (در نقش مالک)، رعنا آزادی ور (در نقش سمیرا)، کامبیز دیرباز (در نقش طلوعی)، مهران غفوریان (در نقش شفاعت)، الناز مالک (در نقش سیما)، مرتضی امینی تبار (در نقش میثم)، سید جواد هاشمی (در نقش دستمالچی) سعید چنگیزیان (در نقش ناصر)، مه لقا باقری (در نقش مهناز)، منوچهر علیپور (در نقش دای مظفر)، الهه حصاری (در نقش کیمیا)، محمدهادی قمیشی (در نقش املشی) و امیر دژاکم (در نقش فرنهادزاده).

برخی از چهره های جدید نیز برای اولین بار در سریال «زخم زخمی 2» ظاهر می شوند. نگار نیکدل (در نقش شیدا)، سهند جاهد (در نقش شهریار)، پانته آ قدیریان با حضور و همراهی کیومرث مرادی و سهیل قنادان که در این فصل از سریال حضور دارند.

سریال سایه باز

این سریال انحصاری جدید و محبوب از طریق زردفیلم منتشر شده است، این اثر در ژانر درام و معمایی تولید شده و جذابیت خاص خود را دارد. این سریال که به صورت مستقل در ایران و ترکیه تصویربرداری شده جزو خاص‌ترین سریال هایی است که در فرهنگ و هنر ایران ساخته شده است و به زودی منتشر خواهد شد. این سریال به کارگردانی و تهیه کنندگی علی یاور کارگردان باتجربه ای است که پیش از این فیلم های موفقی چون «پاشیدن» و «سینما خر» (مشمش) را به مخاطب عرضه کرده است. این آثار در جشنواره های بین المللی مورد توجه و تحسین بسیاری قرار گرفت.

معرفی بازیگران سریال

بازیگران اصلی این سریال را نام‌هایی چون مهدی هاشمی، همایون ارشادی، شکیب شجره، نیما شعبان نژاد، نازلی رجب پور، شقایق فراهانی، محمد نادری، شبنم قلی خانی، شاهد احمدلو و فاطمه گودرزی تشکیل می‌دهند. سام قریبیان نیز مفتخر به تکمیل این تیم است.

سریال عقرب عاشق

«حسین سهیلی زاده» و تیمش شجاعانه دست به کار شدند و سریالی فانتزی – ترسناک در سینمای ایران ساختند. این اولین چیزی بود که بعد از دیدن تریلرهای عقرب عشاق به آن فکر کردم و خوشحال شدم که یک کارگردان ایرانی سبک قبلی فیلمسازی خود را کنار گذاشته و به سراغ یک قطعه فانتزی-ترسناک می رود. سهیلی زاده با سریال مانکن و ملکه گدا آثار بی کیفیتی تولید کرده است که متاسفانه مورد پسند بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است. اما این بار سعی کرد همان موج را ادامه ندهد و متفاوت به نظر برسد. این اقدام جای تشکر و حمایت دارد، اما مشکل اینجاست که این تغییرات با مشکلات زیادی همراه است. برای تماشای سریال عاشق عقرب با ویجایاتو همراه باشید.

داستان سریال عقرب عاشق

سریال عقرب عاشق شروع عجیبی دارد. یک سفینه فضایی در وسط ناکجاآباد فرود می آید و مردی با آرایش عجیب از کشتی پیاده می شود. قبل از اینکه چهره گریم بازیگر را ببینید، همه چیز قابل قبول به نظر می‌رسد و جلوه‌های ویژه به جای اینکه کم‌رنگ دیده شوند، قابل تماشا هستند. اما به نظر می رسد گریم این بازیگر برای نمایش بچه های روز جمعه در فیتیله خراب شده است.اینجا جایی است که سریال به مخاطب می رسد.

رئالیتی شو شب های مافیا زودیاک

شب‌های مافیا زودیاک را هم که قبلا در پارت نیوز به شما معرفی کرده ایم. شب های مافیا زودیاک پنجمین سری از رئالیتی‌نمای جذاب شب‌های مافیا است که در چهار سری قبلی خود توانسته نظر مخاطبان را جلب کند. در ادامه این مطلب با معرفی کامل سری جدید شب های مافیا همراه شما هستیم.

شب‌های مافیا یکی از بهترین و جذاب‌ترین نمایش‌ها و نمایش‌های بازی ایرانی است که الهام‌بخش آثار بسیاری با محوریت بازی مافیایی بوده است. این سریال به مدت چهار فصل به کارگردانی سعید ابوطالب و با اجرای بازیگرانی چون محمدرضا علیمردانی و کامبیز دیرباز ساخته شد و هم اکنون فصل پنجم با رویکردی جدید منتشر شده است.

سریال شب های زودیاک مافیا به کارگردانی سینا دوراندیشان و تهیه کنندگی محمدرضا رضاییان هم اکنون روی پلتفرم فیلمو قرار دارد. این اثر به کارگردانی محمد بحرانی است و این بار شاهد رویکردی جدید از این سری نمایش خانگی هستیم. در ادامه این مطلب پلازا با شما همراه خواهد بود و مجموعه شب های زودیاک مافیا را برایتان آورده است.

به شما پیشنهاد می کنیم با مراجه به صفحه فیلم و سریال رسانه پارت نیوز از جدیدترین اخبار و مقالات در خصوص فیلم ها و سریال های روز ایران و جهان مطلع شوید و از اخبار هنرمندان و حواشی آنها آگاهی یابید.

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 112375

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر