طوفان آخرالزمانی در قم/ویدیو

تصاویر طوفان شن در قم را ببینید

طوفان آخرالزمانی در قم/ویدیو

عصر روز گذشته در برخی از مناطق استان قم از جمله خلجستان، راهجرد، فوجرد، جاده تفرش و کهک بارش‌های پاییزی رخ داده و این بارش‌ها در بامداد امروز چهارشنبه دوازدهم مهرماه به شهر مقدس قم نیز رسید.

غروب روز سه شنبه سرعت باد در ایستگاه هواشناسی سینوپتیک دستجرد ۸۳ کیلومتر بر ساعت ثبت شد و وزش بادهای شدید در اواسط شب در شهر قم به اوج رسید که هوای قم را طوفانی گرد و غباری کرد و موجب پاره شدن برخی از بنرهای نصب شده در شهر، شکسته شدن برخی از درختچه‌ها و درخت‌هایی با تنه ضعیف و قطعی برق در برخی از مناطق شد

تصاویر طوفان شن در قم را ببینید

در خیابان جمهوری قم نیز شکسته شدن یک درخت موجب مسدود شدن خیابان شد که با همراهی مردم و نیروهای خدماتی مسیر خیابان مجدد باز شد. 

هواشناسی استان قم با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به تندباد و طوفان برای روز چهارشنبه در استان قم و رگبار و رعدوبرق در ارتفاعات هشدار داده است.

ورود ابر و باد از جانب غرب ایران به استان قم موجبات طوفانی با سرعت ۴۰ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت را برای عصر و شب چهارشنبه فراهم خواهد کرد.

در ارتفاعات افزایش ابر منجر به رگبار باران و احتمالا رعد و برق خواهد شد و کهک، دستجرد، خلجستان، فردو، قاهان، جنوب جعفرآباد، مناطقی از سلفچگان باران می‌بارد و در پردیسان ، غرب قم ، جعفرآباد و جمکران احتمال نم باران وجود دارد. 

طوفان خاک مناطق شرقی و مرکز قم، قنوات، جمکران، پردیسان، شمال کهک و شرق جعفرآباد را در خواهد نوردید. 

تمهیدات لازم باید از سوی مسئولان و شهروندان اجرایی شود تا از بروز هر گونه خسارت جانی و مالی در امان باشیم

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 108564

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • علی

        از درد مردم سیستان آگاه بشین که هیچ مسئول با کفایتی نیست به داد مردم سیستان برسد و فقط شعار می دهند
        از پس چهارتا افقان بی عرضه کلاش به دست بر نمی آیند و از افغانستان می ترسند
        ببین ذر قن چقدر در غالب شهر مذهبی جنایت می شود که خدا اینطور نشانه می فرستد

      ارسال نظر