فعال سیاسی اصولگرا: بخشی از رفتار‌های اخیر مجلسی‌ها برای جمع آوری رای است!

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: مردم دیگر الان نتیجه گرا هستند و اگر رای بدهند نتیجه آن را می‌خواهند ببینند. به روحانی با وعده برجام رای دادند، به رئیسی به عنوان سید محرومان رای دادند باز هم نتیجه نداد. وقتی مردم انتخابات را بی توجه می‌بینند چرا رای دهند؟ شخص‌های بعدی هم چه وعده‌های زیاد تری از قبلی‌ها می‌خواهند بدهند؟ سیاست‌های کلی کلان کشور تغییر نکند مردم نتیجه روشن نمی‌بینند.

فعال سیاسی اصولگرا: بخشی از رفتار‌های اخیر مجلسی‌ها برای جمع آوری رای است!

انتخاب نوشت: یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: مردم دیگر الان نتیجه گرا هستند و اگر رای بدهند نتیجه آن را می‌خواهند ببینند. به روحانی با وعده برجام رای دادند، به رئیسی به عنوان سید محرومان رای دادند باز هم نتیجه نداد. وقتی مردم انتخابات را بی توجه می‌بینند چرا رای دهند؟ شخص‌های بعدی هم چه وعده‌های زیاد تری از قبلی‌ها می‌خواهند بدهند؟ سیاست‌های کلی کلان کشور تغییر نکند مردم نتیجه روشن نمی‌بینند.

به گزارش عرشه آنلاین، تنش‌های میان مجلس و دولت هر روز بیشتر می‌شود، اما برخی معتقدند این تنش‌ها بعضا جنبه انتخاباتی دارد، زیرا با نزدیک شدن به فضای انتخاباتی، نمایندگان نسبت به وضعیت سخت کشور باید پاسخگوی پایگاه رای خود باشند که در این دو سال کاهش جدی داشته است.

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا، به «انتخاب» گفت: یک بخشی از این رفتار‌ها به خاطر رای جمع کردن است، یک بخش نیز به این خاطر است که از ۱۴۰۰ اختلافاتی باقی مانده بود که حالا بروز می‌کند و تضاد منافع‌ها کم کم آشکار می‌شود و به شکل افشاگری و استیضاح در می‌آید. الان فضا بیشتر تخریبی است تا انتخاباتی و مهم‌تر از اینکه چه کسی می‌خواهد رای بیاورد بیشتر بحث این است که چه کسی می‌خواهد رای بدهد. نتیجتا مسئله اول با این تفاسیر زیرسوال است.

وی در ادامه نسبت به زیرش پایگاه رای اصولگرایان افزود: بالاخره الان اگر آقای رئیسی کاندیدا شود آن رای را نخواهد آورد و چند میلیون ریزش داشته است. کسانیکه به ایشان رای دادند نه اینکه به شخص دیگری رای می‌دهند ایشان قول‌هایی داد اما نشان داد آنقدر مسلط نیست که روابط بین الملل و اقتصاد چگونه می چرخد. آقای رئیسی اگر کاندیدا شود قطعا رای کمتری می‌آورد.

این فعال سیاسی سپس با اشاره به مسیرهای افزایش مشارکت در انتخابات خاطرنشان کرد: به نظر من برداشتن نظارت استصوابی هم نمی‌تواند نتیجه دهد. مردم دیگر الان نتیجه گرا هستند و اگر رای بدهند نتیجه آن را می‌خواهند ببینند. به روحانی با وعده برجام رای دادند، به رئیسی به عنوان سید محرومان رای دادند باز هم نتیجه نداد. وقتی مردم انتخابات را بی توجه می‌بینند چرا رای دهند؟ شخص‌های بعدی هم چه وعده‌های زیاد تری از قبلی‌ها می‌خواهند بدهند؟ سیاست‌های کلی کلان کشور تغییر نکند مردم نتیجه روشن نمی‌بینند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 85981

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر